₦airaland Forum

Welcome, Guest: Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 1,925,958 members, 3,962,449 topics. Date: Monday, 11 December 2017 at 07:02 AM

Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) - Jokes Etc - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Jokes Etc / Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) (6701 Views)

How To Know A Nigerian Mum / Why Does The First Lady Of Ekiti State, Mrs. Feyisetan Fayose Look Like A Man? / Mrs Goodluck Jonathan's Biggest Grammar Blunder Of All! (1) (2) (3) (4)

(0) (1) (2) (Reply) (Go Down)

Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Scorpio(f): 9:05pm On May 20, 2006
Buahahahahahahahaha: Mrs Omokorede

chei! if my mom was like this, i woulda commited suicide a long time ago, lmao
http://www.youtube.com/watch?v=s86HnJbp2qs&search=nigerian
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by DaHitler(m): 9:32pm On May 20, 2006
I bet you won't if you only had dull knifes in the house. cheesy
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by nike4luv(f): 11:04pm On May 20, 2006
oh my gawd! =))
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Seun(m): 12:03am On May 21, 2006
Watch this funny short movie:
[flash=425,350]
https://www.youtube.com/watch?v=s86HnJbp2qs[/flash]
It's about a Nigerian woman in the UK, "Mrs. Omokorede", who really wants her daughter to be a doctor!
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by diddy4(m): 12:07am On May 21, 2006
this is funny man, nice job.
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Zahymaka(m): 2:20am On May 21, 2006
Gosh -- this is crazy! grin grin grin
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by sade511(f): 2:29am On May 21, 2006
lol. . . o ma se ooo
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by hotangel2(f): 7:42am On May 21, 2006
I love this, NICE!!! cheesy cheesy cheesy
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by hotangel2(f): 7:44am On May 21, 2006
Ohh double post!
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by eveseh(f): 12:14pm On May 21, 2006
lol
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Seun(m): 12:39pm On May 21, 2006
"Aunt, I did not send my daughter all the way to this school to learn how to draw. You are of no use to me. Where are the proper teachers?"

1 Like

Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by chosenbabe(f): 6:25pm On May 21, 2006
funny
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by spikelord(m): 8:30pm On May 21, 2006
grin grin grin

Nice one
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by kimba(m): 9:30pm On May 21, 2006
is this some kind of TV show or something?
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by kimba(m): 9:48pm On May 21, 2006
hhmmm

really cool

i checked out the lagbaja video, nice one

why is the guy always covering his face in his videos.
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by mamaput(f): 9:51pm On May 21, 2006
I haveseen my next performance when i go to the next school conference.
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Seun(m): 9:54pm On May 21, 2006
Please o. Don't disgrace Nigerian parents o! cheesy
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by bolex(m): 10:42pm On May 21, 2006
very hilarious

well

naija parents are changing now

cool

but they captured Naija life well o

That woman is a typical Nija mum

grin
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by IAH(f): 10:49pm On May 21, 2006
LOL! cheesy Actually, Nigerian Mums are not like that! It's Nigerian Dads. grin

1 Like

Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by bolex(m): 11:22pm On May 21, 2006
yer

the dads

angry angry angry
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Zahymaka(m): 11:41pm On May 21, 2006
. . .so I do not have pleeenty of time. . . grin grin grin
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Scorpio(f): 11:43pm On May 21, 2006
For those of y'all who want to ''be'' like her grin, here's her website
http://ginayashere.co.uk/
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by LoverBwoy(m): 11:48pm On May 21, 2006
ahhh Lenny henry  grin Gina Yashere  grin
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by kimba(m): 12:46am On May 22, 2006
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by bolex(m): 2:03am On May 22, 2006
man

she is hillarious o

Trust
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by bolex(m): 2:10am On May 22, 2006
the 1st 1 was funny

but the 2nd guy was duped

@ kimba

haha

have we got more plz ?

cheesy grin
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Scorpio(f): 3:57am On May 22, 2006
bolex:

have we got more plz ?
cheesy grin
da hell? lol
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by diddy4(m): 3:57am On May 22, 2006
scorpio/ u r still here?

cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Scorpio(f): 4:13am On May 22, 2006
did u send me on an errand?
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by tamia(f): 4:15am On May 22, 2006
omg dat i'm happy she isn't ma mom
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by diddy4(m): 4:17am On May 22, 2006
Scorpio:

did u send me on an errand?

yeah to dance and u r not dancing? y angry angry angry angry angry

shake em boothy
Re: Mrs. Omokorede: The Pushy Nigerian Mum (UK) by Scorpio(f): 4:18am On May 22, 2006
who told ya i had ne booty to shake? biko, leave me in peace cool

(0) (1) (2) (Reply)

Nigerian Police Sleeping While On Duty And Other Funny Pics / Exclusive: Naija Funniest Pictures! Lol.. / Come In,if You Are Intelligent

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (0) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2017 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 42
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.