Nairaland Forum

Welcome, Guest: Join Nairaland / Login / Trending / Recent / New
Stats: 1258115 members, 1696832 topics. Date: Wednesday, 22 October 2014 at 09:02 AM

Boyfriend - Jokes Etc - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Jokes Etc / Boyfriend (1370 Views)

Nigerian Girls Fighting Over Boyfriend. Na My Own, No Be Your Own! / 'i Want My Blood Back!' Says Boyfriend / Religious Boyfriend (1) (2) (3) (4)

(0) (1) (Reply) (Go Down)

Boyfriend by swtchicgurl: 11:01pm On Feb 14, 2012
Susan: You remind me of the sea.
Jack: Because I'm wild, unpredictable and romantic?
Susan: No, because you make me sick. smiley




Men are like a pack of cards, you need a heart to love them, a diamond to marry them, a club to batter them, and a spade to bury them.





Jack: "My birthday's coming" Do you know what I need?
Susan: "Yeah, but how do you gift wrap a life?"

cool
Re: Boyfriend by mikuz(m): 11:13pm On Feb 14, 2012
Haha!
Nice ones!
Girl you are sweet!!
Re: Boyfriend by Agybabe(f): 11:27pm On Feb 14, 2012
This is cute.
I want to tell this one to someone tomorrow. Hahaha!!!
Re: Boyfriend by DONkollione(m): 11:31pm On Feb 14, 2012
JOKE GRADE: F9






REMARK: U NID TO SIT UP NEWBIE !
Re: Boyfriend by realsammie(m): 11:48pm On Feb 14, 2012
wat an experience u've pass thru lipsrsealed
Re: Boyfriend by sutoboy(m): 9:53am On Feb 15, 2012
hmm na girls go luv dis pass anyway
Re: Boyfriend by booqee(f): 9:59am On Feb 15, 2012
Hahaha! Dis is soo funny. . . cool
Re: Boyfriend by Agybabe(f): 11:23am On Feb 15, 2012
@sutoboy before nko?
Re: Boyfriend by moshoodn(m): 11:38am On Feb 15, 2012
Agybabe:

@sutoboy before nko?
Agybabe:

This is cute.
I want to tell this one to someone tomorrow. Hahaha!!!
Agybabe:

This is cute.
I want to tell this one to someone tomorrow. Hahaha!!!
tell it to me
Re: Boyfriend by moshoodn(m): 11:42am On Feb 15, 2012
DONkollione:

JOKE GRADE: F9






REMARK: U NID TO SIT UP NEWBIE !

maybe we should upgrade her to E8[sup][/sup]
Re: Boyfriend by swtchicgurl: 11:48am On Feb 15, 2012
Agybabe:

This is cute.
I want to tell this one to someone tomorrow. Hahaha!!!

booqee:

Hahaha! Dis is soo funny. . . cool

tnx gurls. . . . more to come! smiley
Re: Boyfriend by swtchicgurl: 12:04pm On Feb 15, 2012
Jack: sweetheart, i'm having a slight headache, come to my house this nyte pls
Susan: I heard you went to have your head examined but the doctors found nothing there.  cheesy




Jack: Baby, i thought of you all day
Susan: I thought of you all day today too. I was at the zoo.  wink




Jack: Your body's name must be Visa, because it's everywhere I want to be.
Susan: sorry, it's Forex! for rich guys only!  cool
Re: Boyfriend by Agybabe(f): 3:10pm On Feb 17, 2012
moshoodn:

tell it to me
Park well jor
Re: Boyfriend by swtchicgurl: 1:37pm On Feb 18, 2012
can i replace 'jack' in all the posts as 'mikuz'
then read them thru wink wink wink
Re: Boyfriend by mikuz(m): 1:53pm On Feb 18, 2012
Switchicgurl,
you are really not going to make a good wife.
Whats all these?
Where did i go wrong?
Is it a crime to fall in love?
Mtchew
Re: Boyfriend by swtchicgurl: 5:23pm On Feb 18, 2012
^^^ i'm sorry, sweet mikuz,
i'll turn a new leaf stem, ok?

i tot u'll find it funny embarassed embarassed

sorry sweet kiss kiss kiss kiss
Re: Boyfriend by dani1luv: 5:27pm On Feb 18, 2012
Permission to laugh plz
Re: Boyfriend by swtchicgurl: 5:30pm On Feb 18, 2012
since u refused to show true love, then don't laff! angry
Re: Boyfriend by mikuz(m): 12:09am On Feb 19, 2012
Switchic,
is that all you are going to say do?
Re: Boyfriend by skales(m): 8:14am On Feb 19, 2012
Switchgirl

Are u here to give us jokes or add to the number of ladies searching for husband??



*i mean dis in a nice way*
Re: Boyfriend by swtchicgurl: 8:59am On Feb 19, 2012
^^^ if u can't say something nice, then don't mean it!! angry


@mikuz, *gives him a warm hug* cheesy
Re: Boyfriend by skales(m): 9:04am On Feb 19, 2012
Answer my question first then I will say something nice
Re: Boyfriend by swtchicgurl: 9:18am On Feb 19, 2012
i came here to read and post jokes!
Re: Boyfriend by mikuz(m): 9:19am On Feb 19, 2012
hmmmm
my love i thought as
much.
and ehmm,
spales will you let her be?
whats that supposed to mean?
Re: Boyfriend by swtchicgurl: 9:22am On Feb 19, 2012
*runs to the back of mikuz*
mikuz dear, pls warn and deal with skales for me, he's pestering my life oo angry kiss
Re: Boyfriend by skales(m): 9:26am On Feb 19, 2012
Why didn't u tell him you've been pestering me on Bb as well angry
Re: Boyfriend by mikuz(m): 9:29am On Feb 19, 2012
Dont worry love,
i'll teach him a lesson. He's too small for me.
Re: Boyfriend by skales(m): 9:38am On Feb 19, 2012
Rolls eyes
Re: Boyfriend by mikuz(m): 9:44am On Feb 19, 2012
Okay.
Re: Boyfriend by skales(m): 9:47am On Feb 19, 2012
Warrior grin
Re: Boyfriend by mikuz(m): 9:54am On Feb 19, 2012
I love my baby
Re: Boyfriend by skales(m): 9:56am On Feb 19, 2012
The one wey wear windscreen for face?


I mean dis in a nyc way grin

(0) (1) (Reply)

Morning Akpako / Funny Images For Nairalanders That Like To Laugh / Drunk Prayer

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (0) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2014 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See Nairalist and How To Advertise. 46
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.