Welcome, Guest: Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 2,758,314 members, 6,556,214 topics. Date: Tuesday, 26 October 2021 at 12:05 AM

Strictly For Great Ife - Education (7) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Education / Strictly For Great Ife (11223 Views)

Great Ife Alumni And Undergraduate Hook Up Joint. / Celebrating Great Ife @ 50 / OAU-Ife Students Thread: Great IFE! (2) (3) (4)

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (Reply) (Go Down)

Re: Strictly For Great Ife by nisot23(f): 9:11pm On Oct 22, 2009
@pongwa,ok.i can jus imagine how things are there.am sure i wud nt av bn able 2 cope if i was in skul now.bt now d@ d strike's ova,am sure d light issue wl b resolved.@niyi09,rili?bt lyk i sed b4,evn if dy had brought difficult ?s,u wud av passed easily,shebi? grin@swtzminx,ds your name sef,na wa!i av absolutely no idea bt tis probably gonna b l8r ds yr d@s 2wards d end of ds semester,gud luck!
Re: Strictly For Great Ife by SwtzMinx(f): 9:31pm On Oct 22, 2009
.thankz, nisot, hahahaha, my name?? grin,
Re: Strictly For Great Ife by niyi09(m): 2:22pm On Oct 23, 2009
@swtminx
Why are you in a rush for cutoff, Was it not last week that you wrote the exam, Cool down.
Re: Strictly For Great Ife by nisot23(f): 8:57am On Oct 26, 2009
@niyi09,i tink d@s d normal thing 2 xpct.twas lyk d@ 4 me 2,litl did i knw d list wasnt coming out tl 4 months l8r!@swtzminx,jus go nd chill,@ least 4 now.
Re: Strictly For Great Ife by pongwa(m): 12:18pm On Oct 27, 2009
its good to be bac home, omo the rats wan finish and i gats run oooo
Re: Strictly For Great Ife by nisot23(f): 1:02pm On Oct 27, 2009
@pongwa,u ran away cos of rats??dos rats mus b smtn o,wt al av hrd about dm!i jus hp dy'v nt tampered wt my property.
Re: Strictly For Great Ife by Juror: 1:20pm On Oct 27, 2009
Skul rats ?
Re: Strictly For Great Ife by Damolux01(m): 2:52pm On Oct 27, 2009
Gr8t ife!!! Hmmmmmmmmmmmmmmm, gr8t indeed!!!!!!! Hmmmmmmmmmmmmmmm, really gr8t.
Re: Strictly For Great Ife by pongwa(m): 10:15am On Oct 28, 2009
Damolux01:

Gr8t ife!!! Hmmmmmmmmmmmmmmm, gr8t indeed!!!!!!! Hmmmmmmmmmmmmmmm, really gr8t.
man speak ur mind abeg, make we see how u go Bleep up.
nisot23:

@pongwa,u ran away cos of rats??dos rats mus b smtn o,wt al av hrd about dm!i jus hp dy'v nt tampered wt my property.
my dear u better run down to campus now am sure u will have a swell time with them by the tyme we resume fully.lol
Re: Strictly For Great Ife by Damolux01(m): 10:57am On Oct 28, 2009
@Pongwa, are u here to contribute on aw we can make OAU a gr8tr place to be or aw to make man mess up@ nisot, aw u doin? OXYGEN, i holla u o.
Re: Strictly For Great Ife by nisot23(f): 7:15pm On Oct 28, 2009
@pongwa,lol bt am nt scared of rats at al.infact,il b ready 4 dm wen i go 2 skul.@damolux,am fyn ,tnx!
Re: Strictly For Great Ife by pongwa(m): 1:54pm On Oct 29, 2009
@damolux, ds is reality man, ife has alwayz b great and wl alwayz be. Am jst sharin my challenges here.
Re: Strictly For Great Ife by Damolux01(m): 7:34pm On Oct 29, 2009
@nisot, pls we need to talk on smth very imptnt, ur yahoo pls?
Re: Strictly For Great Ife by nisot23(f): 9:13pm On Oct 29, 2009
@damolux,chk my fb info 4 it.
Re: Strictly For Great Ife by SwtzMinx(f): 8:12pm On Oct 30, 2009
.@niyi01 i guess am jst exicted, /@nis0t23 thankz,
Re: Strictly For Great Ife by SwtzMinx(f): 8:13pm On Oct 30, 2009
.@niyi01 i guess am jst exicted, /@nis0t23 thankz,
Re: Strictly For Great Ife by pongwa(m): 5:53pm On Oct 31, 2009
SwtzMinx:

.@niyi01 i guess am jst exicted, /@nis0t23 thankz,
grin adrenaline pumpin, i understand d feeling
Re: Strictly For Great Ife by muyeskin(m): 2:10pm On Nov 02, 2009
Imagine dis people, we don start lectures ooooooo.
Re: Strictly For Great Ife by adebayo201: 8:49pm On Nov 02, 2009
dont mind them undecided undecided undecided
Re: Strictly For Great Ife by Nobody: 8:03pm On Dec 14, 2009
Pls 4 gudness sake,sb shld plz tell me where Nisot is ooo,m missin dz cute friend badly,Tosin,dz isn't fair o,yhu jast ran away 4rm me,4rm Us abi,ko dara o,
Re: Strictly For Great Ife by adebayo201: 8:52pm On Dec 14, 2009
frend in need is a frend . . . grin
Re: Strictly For Great Ife by Richydos(m): 9:12pm On Dec 14, 2009
u guys took just 24hrs to get the result out and while taking the whole year 2 bring out the adms list, pls put the ife stud mind at ease
Re: Strictly For Great Ife by SwtzMinx(f): 3:30am On Mar 22, 2010
.lol.
Re: Strictly For Great Ife by niyi09(m): 12:03pm On Mar 22, 2010
@NISOT23,PONGWA, PHARTYE,Muyeskin
Why did you all abandon this thread, Aren't you guys representing great ife again, This thread has been inactive for like, @swtminx, hw come we have equal number of posts? grin grin grin, iwhy una dey dull our thread, Its time for orientation for new students
Re: Strictly For Great Ife by SwtzMinx(f): 12:51pm On Mar 22, 2010
^^l0l. .d0n't mind me. . .i just wantd to revive dz thread. .
.oya start orientation. .
Re: Strictly For Great Ife by niyi09(m): 8:17am On Mar 23, 2010
@swtminx,
ORIENTATION 101
I would go and drag Nisot23 from facebook now, She don 4get her work as orientation committee chairman.First and foremost,i saw you asking on one other thread whether it is harmattan or rain semester, shey no be harmattan dey blow you grin grin grin why u com dey ask again, d dust is a proof enough for you that it is harmattan semester, anyway sha, there are 2 semesters, the first semester( Harmattan) and the second semester( Rain), You do courses with odd number course codes like 101,103,105,107 in the harmattan semester and courses with even number course codes in the rain semester(102,104,106 and 108 etc).New students are admitted during the first semester(harmattan), u don leave me for number of posts o, u don enter 303 now
Re: Strictly For Great Ife by SwtzMinx(f): 9:54am On Mar 23, 2010
.hmmm. . .pls help us drag her here ooo. .
.thankz 4 d info. .
Re: Strictly For Great Ife by Nobody: 10:08am On Mar 23, 2010
@niyi, ORIENTATIONA CONTINUA,
Re: Strictly For Great Ife by pongwa(m): 12:00pm On Mar 23, 2010
grin ma pple una weldone o, been lookin for this thread to post on it ever since. to all prospective students of great ife i congratulate u. all my stallites, where una dey now, this thread must be on the 1st page of education section on nairaland oooo
Re: Strictly For Great Ife by Nobody: 3:04am On Mar 24, 2010
make una, stalites plz update and orientate we freshers, we dey watch wella. thanks in anticipation o
Re: Strictly For Great Ife by muyeskin(m): 1:41pm On Mar 24, 2010
@ aique, no problem
Re: Strictly For Great Ife by nisot23(f): 3:01pm On Apr 01, 2010
hey guys!am sori i disappeared.twas due 2 circumstances i cudnt control.2 all d part 1 students,am sayn a huge CONGRATULATIONS 2 y'all.am happy 4 u guys.am sure uv done accomodation reg and uv paid skul fees 2.so u can go ahead wt course form filln and bio-data form filln 2.do ur library reg 2(at d library).as 4 health centre reg,u can do it now or in d 2nd semester but jus do it b4 u leave part 1 cos ul pay some money2 do it if u wait till afta part 1.when is matric sef?dnt 4gt 2 invite me o so i can come eat rice!lol, ur al welcome 2 Great Ife 1c again!!!!
@swtzminx,ur in moz abi?whch dept a u in?

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (Reply)

Post Jamb Has Been Cancelled. Gce Result Is Out. Happy Month / Why Is My JAMB Caps Admission Status Blank / Held Results Released By Waec

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2021 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 72
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.