Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,148,710 members, 7,802,154 topics. Date: Friday, 19 April 2024 at 09:59 AM

''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe - Celebrities - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Celebrities / ''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe (594 Views)

Mercy Aigbe Celebrates One Year Of Marriage Crash / I Don't Care If Someone Leaves Me - Actress Mercy Aigbe's Estranged Husband / Nollywood Actress Mercy Aigbe Looks Fierce In New Photo (2) (3) (4)

(1) (Reply) (Go Down)

''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe by 9aiboard: 8:22pm On Oct 22, 2015
At the ‘Shattered Romance’ movie premiere on October 14, 2015 at Genesis Deluxe Cinemas, The Palms Shopping Mall, Lekki, Lagos, the award winning actress spoke about how in her love life she has broken a couple of hearts.
“I think I have broken a couple of hearts way back, but I don’t think my heart has actually been broken. No like seriously, to be sincere. I don’t think I have had any really major heartbreak” she said.
“Maybe, yeah I have had to end one or two .......... http://..com.ng/2015/10/ive-broken-hearts-but-mine-has-never.html

2 Shares

Re: ''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe by demmy0325(m): 8:24pm On Oct 22, 2015
Oniranu..

1 Like

Re: ''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe by Khd95(m): 8:28pm On Oct 22, 2015
Daz yo bizness,kolo gyel
Re: ''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe by toyese01(m): 8:30pm On Oct 22, 2015
Eeyah dear, but unfortunately, karma never forgets you will surely be served even if you escape †̥ђε menu, its just a seed you have sown.
Re: ''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe by petkoffDrake(m): 8:50pm On Oct 22, 2015
there's nothing like MAJOR HEART BREAK .... Heart break na heart break..... so she should stop lien
Re: ''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe by menabae(f): 9:02pm On Oct 22, 2015
So we should start dancing abi?
Re: ''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe by Airforce1(m): 9:14pm On Oct 22, 2015
Lousy Woman
Re: ''i’ve Broken Hearts But Mine Has Never Been Broken"- Actress Mercy Aigbe by faith551(m): 12:14am On Oct 23, 2015
See this one? She dey form mermaid ni? Ah swear my ex girl friend fine pass this girl 10times

(1) (Reply)

Photos-kardashians,the Smiths,tyga,mary Jblige At Oliver Rousteing’s Birthday Pa / Maheeda Goes Totally Nu*de 18+ / Cristiano Ronaldo Attends Movie Premiere With His Son

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 6
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.