Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,149,791 members, 7,806,189 topics. Date: Tuesday, 23 April 2024 at 12:44 PM

Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie - Romance - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie (3393 Views)

Man Holds His Woman "Tight" In Doggie Pre-Wedding Photoshoot / Man And His Fiancee's Bum In Doggie Pre-Wedding Photos / See The Doggie Pre-Wedding Pictures That Got People Talking (2) (3) (4)

(1) (2) (Reply) (Go Down)

Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 2:47pm On Jan 10, 2016
What can I do to make her give me a nice suck and a follow up doggie style.

Matured answers only cos me sef no too well for badNess oo undecided
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 2:49pm On Jan 10, 2016
End time Google is Ur friend
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 2:49pm On Jan 10, 2016
Sorry, that's ur own cross, carry it
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by callmeVal: 2:50pm On Jan 10, 2016
Use jazz grin
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by dyadeleye(m): 2:56pm On Jan 10, 2016
(Shy OP)Guy, enter ur street junction
Buy mojos
When the mojo get to the BJs and doggy screen
Use play play ask your sisi dat ur guys need to try the styles
And make sure you give it to her too.

(Omo Wobe OP)
OP: bae, let's take our sex life to da next level, I think we need to try oda styles,BJ included.
Let's start with 69.
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by StefanSalvatore: 3:03pm On Jan 10, 2016
Buy shawarma 4 her or suya, tell her if she no gv u wetin u wnt u go chop am alone grin grin or if na expensive side chick jst buy 1 kfc chicken 4 her, na u get her everything grin
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:04pm On Jan 10, 2016
@dyadeleye

Wow! Nice one my guy.
I swear, none of these other guys get sense like you.. I'm trying that next time she visits.

Thanks cheesy
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by macfish101(m): 3:06pm On Jan 10, 2016
So which style she dey give you before?
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by dyadeleye(m): 3:09pm On Jan 10, 2016
DikSin:
@dyadeleye

Wow! Nice one my guy.
I swear, none of these other guys get sense like you.. I'm trying that next time she visits.

Thanks cheesy

U're welcome bossman

1 Like 1 Share

Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:10pm On Jan 10, 2016
macfish101:
So which style she dey give you before?

Missionary and side fuck_ with legs wide open. Happy now undecided
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:15pm On Jan 10, 2016
StefanSalvatore:
Buy shawarma 4 her or suya, tell her if she no gv u wetin u wnt u go chop am alone grin grin or if na expensive side chick jst buy 1 kfc chicken 4 her, na u get her everything grin


You mean doing just that will activate her gymnastic mode? grin grin
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:18pm On Jan 10, 2016
Alanjeffy:
End time Google is Ur friend
callmeVal:
Use jazz grin
Oma307:
Sorry, that's ur own cross, carry it

See them...
Brilliant dullards cheesy (no offence)
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 3:22pm On Jan 10, 2016
Buy Packet of lollipop, then tell her "Lick dis (pointing to ur dick) and i will give u dis (pointing to d lollipop)"
thank me later
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 3:23pm On Jan 10, 2016
.
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by StefanSalvatore: 3:23pm On Jan 10, 2016
Exactly my point grin
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:31pm On Jan 10, 2016
durentdbiitch:
Buy Packet of lollipop,
then tell her
"Lick dis (pointing to ur dick) and i will give u dis (pointing to d lollipop)"

thank me later

Nice tip. But are you a guy or a gurl? smiley
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 3:32pm On Jan 10, 2016
DikSin:

Nice tip. But are you a guy or a gurl? smiley
am both smiley
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by infogenius(m): 3:34pm On Jan 10, 2016
Since she is a side chick you can
do away with her and waste your
time getting another one since
your wife or main chick no do you.
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:37pm On Jan 10, 2016
durentdbiitch:
am both smiley

Sorry, I don't do beeches with a hole and a pole. Now fuck_off my thread you goddamm thing shocked
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:39pm On Jan 10, 2016
infogenius:
Since she is a side chick you can
do away with her and waste your
time getting another one since
your wife or main chick no do you.

Thank you, infographics... I'll give that a thought.
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 3:39pm On Jan 10, 2016
DikSin:


Sorry, I don't do beeches with a hole and a pole. Now fuck_off my thread you goddamm thing shocked
undecided so u hav forgetten my moniker so soon? Am disappointed undecided
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:42pm On Jan 10, 2016
durentdbiitch:
undecided so u hav forgetten my moniker so soon? Am disappointed undecided

Hey... Are you the old Durent slained by lala?
I've been looking out for you

So sorry ma G cheesy
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 3:44pm On Jan 10, 2016
DikSin:

Hey... Are you the old Durent slained by lala? I've been looking out for you
So sorry ma G cheesy
yes i am cheesy bismiliah, dat pics still got me laughing
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 3:49pm On Jan 10, 2016
durentdbiitch:
yes i am
cheesy bismiliah, dat pics still got me laughing

Hahah...
What happen to you, don't tell me it's the "Cait Thing" lol

I don't pity beeches no more that's why I was kinda hard earlier on cheesy cheesy

But it's okay now... We cool cheesy
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 3:53pm On Jan 10, 2016
Offence ke, we are in a free world
DikSin:



See them... Brilliant dullards cheesy (no offence)
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 3:54pm On Jan 10, 2016
Offence ke, we are in a free world
DikSin:



See them... Brilliant dullards cheesy (no offence)
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 4:01pm On Jan 10, 2016
DikSin:




See them...
Brilliant dullards cheesy (no offence)




End time rogue...
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 4:11pm On Jan 10, 2016
Alanjeffy:





End time rogue...

Genesis Time mofo...
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 4:14pm On Jan 10, 2016
DikSin:
What can I do to make her give me a nice suck and a follow up doggie style.

Matured answers only cos me sef no too well for badNess oo undecided

You need to stop taking bj from ladies.. U no go meet D girl wet Don mean U, wet go just wiitch U, chop your gbola.
Apart from dat, do U Also eat her plate too.
undecided
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by DikSin(m): 4:19pm On Jan 10, 2016
Drabeey:


You need to stop taking bj from ladies.. U no go meet D girl wet Don mean U, wet go just wiitch U, chop your gbola.
Apart from dat, do U Also eat her plate too.
undecided

Yes I did once. Btw, this will be the last time I'll be responding to Mentions from "sexless" monikers; update your profile to indicate you're a male or female. Thank you
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by Nobody: 7:34pm On Jan 10, 2016
DikSin:


Genesis Time mofo...




Ya brain need to undergo auto factory reset.


Receive sense
Re: Help! I'm Tired Of "Same Style" My Side Chick Won't Give A BJ Or Doggie by macfish101(m): 9:37pm On Jan 10, 2016
DikSin:


Missionary and side fuck_ with legs wide open. Happy now undecided
o boy! U dey enjoy ooo.....after sack na me ooo

(1) (2) (Reply)

Help!!! I Still Love With My Ex Who Is Now Married / Am Lonely, Frustrated And Depressed!!! Help / I Got My Ex-back, Now I kinda Hate her update: we have brk up again

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 22
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.