Welcome, Guest: Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 2,483,971 members, 5,625,900 topics. Date: Friday, 29 May 2020 at 02:44 PM

My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter - Romance - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter (814 Views)

If You Can't Shift My Womb, I Won't Date Or Marry You - Pretty Slay Queen (pics) / Paul Okoye's Ex-artist, Lucy Shares Nude Photo, Says 'you Can Be The Baddest / Womb Shifter, Ladies React To Video Of A Man Displaying His Long Eggplant (2) (3) (4)

(1) (2) (Reply) (Go Down)

My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Meedon: 3:24pm On Mar 10
Kindly read it and be erotic grin


If not some thing go happen ooo sad

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 3:26pm On Mar 10
Lol @ the title.

1 Like

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 3:30pm On Mar 10
grin A serial rapist that hunts a night shifting wombs?
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 3:52pm On Mar 10
Blu03:
grin
A serial rapist that hunts a night shifting wombs?
......
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 4:00pm On Mar 10
grin
biGDhAp:
......
every woman's nightmare... The raping would be intense.

1 Like

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 4:09pm On Mar 10
Blu03:
grin
every woman's nightmare... The raping would be intense.
.. What's makes you conclude it's going to be through raping.. He could just be a good puccy driller just like me lol..








Thought I was gonna be ignored *smirks*

1 Like

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 4:20pm On Mar 10
biGDhAp:
.. What's makes you conclude it's going to be through raping..
*shrugs*
Cos the title is kinda scary, "womb shifting"...
He could just be a good puccy driller just like me lol..
grin don't be naughty, okay?







Thought I was gonna be ignored *smirks*
nah. I wouldn't...

1 Like

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 4:49pm On Mar 10
Blu03:
*shrugs*
Cos the title is kinda scary, "womb shifting"...
grin don't be naughty, okay?







nah. I wouldn't...
.. Scary huh?.. Or you just being naive, like you don't know "womb shifting" there just shows the literal perspective of how good the sex will be .





Lol .. I want to be naughty..








Aiit.. Cool..

1 Like

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 4:51pm On Mar 10
XhosaNostra:
Lol @ the title.
.. You like the sound of that.. I can tell

1 Like

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Meedon: 4:51pm On Mar 10
XhosaNostra:
Lol @ the title.

Wetin suff

1 Like

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Meedon: 4:55pm On Mar 10
Blu03:
grin
A serial rapist that hunts a night shifting wombs?

You don minutes
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 6:03pm On Mar 10
biGDhAp:
.. You like the sound of that.. I can tell


Loooool, persin pikin cannot laugh in peace again grin
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 7:15pm On Mar 10
XhosaNostra:



Loooool, persin pikin cannot laugh in peace again grin
... Lol.. Your pidgin Dey learn work ..



Good for you

2 Likes

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 7:16pm On Mar 10
biGDhAp:
... Lol.. Your pidgin Dey learn work ..



Good for you

grin
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Meedon: 7:18pm On Mar 10
XhosaNostra:



Loooool, persin pikin cannot laugh in peace again grin


Stop spoiling our Pidgin Engrish
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 7:19pm On Mar 10
Meedon:



Stop spoiling our Pidgin Engrish

I like it though undecided

Speak Pidgin to me grin

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 7:21pm On Mar 10
XhosaNostra:


grin



How about another night stand. Tonight
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 7:22pm On Mar 10
biGDhAp:




How about another night stand. Tonight

I have a headache.

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Meedon: 7:24pm On Mar 10
XhosaNostra:


I like it though undecided

Speak Pidgin to me grin




No ooooo this one get as e be
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 7:26pm On Mar 10
Meedon:




No ooooo this one get as e be

Yaaaas! grin

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Meedon: 7:29pm On Mar 10
XhosaNostra:


Yaaaas! grin


Ahhhh you are killing me suffryyyyy


I wannnaaaaaa













............
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 7:30pm On Mar 10
Meedon:



Ahhhh you are killing me suffryyyyy


I wannnaaaaaa













............

LMAO. You wanna shift something? grin
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Meedon: 7:31pm On Mar 10
XhosaNostra:


LMAO. You wanna shift something? grin



I wanna shift your uter..................us
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 7:33pm On Mar 10
Blu03 .. I'm sorry.. I don't have access to this mail

1 Like 1 Share

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 7:33pm On Mar 10
Meedon:




I wanna shift your uter..................us


tongue

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Meedon: 7:34pm On Mar 10
XhosaNostra:



tongue


Open am make i enter your heavens gate
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 7:35pm On Mar 10
XhosaNostra:


I have a headache.
... Just the right person for you tonight .. My middle name is called painkiller
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 7:38pm On Mar 10
biGDhAp:
... Just the right person for you tonight .. My middle name is called painkiller

Shoo! Wait for your turn, Painkiller. I'm talking to the Shifter now, don't spoil market angry grin

tongue

Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 7:43pm On Mar 10
XhosaNostra:


Shoo! Wait for your turn, Painkiller. I'm talking to the Shifter now, don't spoil market angry grin
lol .. But shifter isn't going to help with your headache. Painkiller is..



Funny enough you'd still need painkiller if shifter is done with ya.




So we going two rounds.. Hehehehe
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by XhosaNostra(f): 7:47pm On Mar 10
biGDhAp:
lol .. But shifter isn't going to help with your headache. Painkiller is..



Funny enough you'd still need painkiller if shifter is done with ya.




So we going two rounds.. Hehehehe

"Headache" is a woman's excuse to skip out on the oza room duties grin

It's headache to you, but come to mama to him lol.
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 8:11pm On Mar 10
biGDhAp:
Blu03 .. I'm sorry.. I don't have access to this mail

This is where my journey ends on this forum.
I will miss you all .
Re: My New Book: Romance Thriller, The Baddest Womb Shifter by Nobody: 8:20pm On Mar 10

This is where my journey ends on this forum. I will miss you all .
miss you too. I'll soon deactivate. Michelle i'll send an email, okay?

(1) (2) (Reply)

I Cheated On My Husband Because He Couldn't Satisfy Me On The Bed - Sugar Mummy / Hey girls can you steal A Kiss? / 10 Tips For A Good Relationship

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2020 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 62
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.