Website/application Developer Needed - Webmasters - Nairaland
Nairaland Forum › Science/Technology › Webmasters › Website/application Developer Needed (767 Views)
| Website/application Developer Needed by cs200200(op): 5:59pm On Jun 03, 2008 |
Hello Webmaster, Can you design a good e-commerce website, work with flash and also good photoshop. Kindly send me a mail or chat me online jamesonkeju@yahoo.com. I am during this for a friend in case you know me. I am not employing any one o, just trying to get some good developer for a friend so chat me or send me a mail. |
| Re: Website/application Developer Needed by yawatide(f): 8:05pm On Jun 03, 2008 |
I am not employing any one ookay ooooooo |
| Re: Website/application Developer Needed by smartsoft(m): 11:07am On Jun 04, 2008 |
@ya wa ti de, are u a designer or developer ?? |
| Re: Website/application Developer Needed by yawatide(f): 11:46am On Jun 04, 2008 |
I am more of a developer. If I were to give a percentage, I would say 90% developer, 10% designer (which implies my design skills are very poor). y do u ask? |
Directorship Position To A Very Good Website/application Builder • Website application Form Needed • Attend A 4 Weeks Modern Solution Driver Website Application Development Training • 2 • 3 • 4
Partner With Web4africa • Web Master/designer Needed • Please Critique This Students Web Site