₦airaland Forum

Welcome, Guest: RegisterLoginWith GoogleTrendingRecentNew

Stats: 3,326,030 members, 8,424,621 topics. Date: Thursday, 11 June 2026 at 12:30 PM

Toggle theme

Facebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. - Webmasters - Nairaland

Nairaland ForumScience/TechnologyWebmastersFacebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. (581 Views)

1 Reply (Go Down)

Facebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. by esperanda01(op): 9:36am On Jul 05, 2016
please can I retrieve lost Facebook group again....huh? it was deleted by Facebook..
Re: Facebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. by bobojoshua(m): 3:20pm On Jul 05, 2016
esperanda01:
please can I retrieve lost Facebook group again....huh? it was deleted by Facebook..
How many members do you have before it was deleted?
Re: Facebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. by esperanda01(op): 3:44pm On Jul 05, 2016
bobojoshua:
How many members do you have before it was deleted?
I60K
Re: Facebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. by bobojoshua(m): 7:39pm On Jul 05, 2016
Hmmmmm.
Just forget about the group, It's gone.
Re: Facebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. by kbaba77: 7:48pm On Jul 05, 2016
Man it gone bon am
Re: Facebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. by WalkerMichael(m): 9:32pm On Jul 05, 2016
Definitely not bro. Send me a pm, I'll give u a guy who'll help you retrieve it. He retrieved mine also
Re: Facebool Deleted My Group...can I Retrieve It??. by esperanda01(op): 10:25pm On Jul 05, 2016
WalkerMichael:
Definitely not bro. Send me a pm, I'll give u a guy who'll help you retrieve it. He retrieved mine also
bro giv eme ur numberhuh??
1 Reply

Who Can Add Fb Members To My GroupIf You Can Add 500k Member To My Group Come In HereWhogohost Deleted My Website And Backups. There Is Nothing I Can Do About It.234

PPC Help On PPC Campaign And Adwords HelpHacker Needed, If You Are One, Indicate, Have A Job For YouBloggers Fix Solar Energy And Say No To Power Failures