Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,153,466 members, 7,819,703 topics. Date: Monday, 06 May 2024 at 09:20 PM

Miracle And Mina Kiss Passionately In Bed After Truth Or Dare #bbnaija (video) - Celebrities - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Celebrities / Miracle And Mina Kiss Passionately In Bed After Truth Or Dare #bbnaija (video) (1246 Views)

Video Of Mercy Eke & Nedu Kissing Passionately In Wedding Dresses / Dotun Slams Nigerians Criticizing Miracle And Nina's Sex On BBNaija / PHOTOS: Fans Kiss Passionately At Bez's Concert In Lagos (2) (3) (4)

(1) (Reply)

Miracle And Mina Kiss Passionately In Bed After Truth Or Dare #bbnaija (video) by made4naijamusic: 10:44am On Feb 05, 2018
Big Brother Naija 2018 housemates/partners, Miracle and Nina’s one week old romantic ‘relationship’ in the house is going strong. After the ‘Truth or Dare’ game on Sunday night, they made out in bed.

Watch the video below.

http://www.made4naija.com/2018/02/miracle-mina-kiss-passionately-bed-truth-dare-bbnaija-video/

Re: Miracle And Mina Kiss Passionately In Bed After Truth Or Dare #bbnaija (video) by WereyModBbn: 10:53am On Feb 05, 2018
angry if you ban this acc I go open another one
Sallah second goal sweet die

1 Like

Re: Miracle And Mina Kiss Passionately In Bed After Truth Or Dare #bbnaija (video) by TSK32: 11:09am On Feb 05, 2018
Who Said One Can't Find Love In BBN. Miracle And Nina Bout To prove them wrong.
And Guys I Say It's High Time We Hit The Gym

(1) (Reply)

Alleged Sex Tape Of Nicki Minaj's Ex, Safaree, Surfaced Online / Actress Adesua Slams A Follower Who Hates Love And Light, Fans React / Bbnaija: “you Are A Small Boy” - Cee C Rains Insults On Tobi

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 6
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.