₦airaland Forum

Welcome, Guest: Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 2,188,461 members, 4,771,729 topics. Date: Wednesday, 20 February 2019 at 05:29 PM

God Of War 4 For Only #20k - Video Games And Gadgets For Sale - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Gaming / Video Games And Gadgets For Sale / God Of War 4 For Only #20k (1151 Views)

PS4 Slim With God Of War 4 And Two Controllers For Sale SOLD!!! / God Of War 4 For Sale / God Of War 4 For Only #20k From Amazon (2) (3) (4)

(1) (2) (Reply) (Go Down)

God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 7:49pm On Mar 27, 2018
God of War 4 for only #20k from Amazon
Contact 07036072670 for more details or visit my thread https://www.nairaland.com/4265344/buy-ship-deliver-usa-nigeria/3

Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 7:57pm On Mar 27, 2018
Lol guy grin


How far that nioh nah?


Nah the Asian version I want. It comes complete with all dlcs grin
Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 8:00pm On Mar 27, 2018
For this god of war 4, Most Nigerian game enthusiasts don't buy hardcopy of this games at launch or preorded grin
Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 8:02pm On Mar 27, 2018
Thegamingorca:
For this god of war 4, Most Nigerian game enthusiasts don't buy hardcopy of this games at launch or preorded grin
Lemme try my luck
Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 8:03pm On Mar 27, 2018
Thegamingorca:
Lol guy grin


How far that nioh nah?


Nah the Asian version I want. It comes complete with all dlcs grin
I can buy it from that link u sent, if u can wait
Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 8:04pm On Mar 27, 2018
temitimx19:

I can buy it from that link u sent, if u can wait


Hmm eBay shipments dorectly to nigeria don't always make it here grin
Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 8:07pm On Mar 27, 2018
Thegamingorca:



Hmm eBay shipments dorectly to nigeria don't always make it here grin
I am not sending to Nigeria bro.. I will send it to my US Address, from there I will ship it down to Nigeria
Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 8:09pm On Mar 27, 2018
temitimx19:

I am not sending to Nigeria bro.. I will send it to my US Address, from there I will ship it down to Nigeria


shocked hmm how much will everything cost

Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 8:19pm On Mar 27, 2018
Thegamingorca:



shocked hmm how much will everything cost
$75 x 365= #27,375
Shipping to Lagos #1500
Total - 28,875

Take note of the delivery time

Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 8:37pm On Mar 27, 2018
temitimx19:

$75 x 365= #27,375
Shipping to Lagos #1500
Total - 28,875

Take note of the delivery time
hmm this thing cost die ohhh grin grin


Forget the mumu deal

1 Like

Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 8:47pm On Mar 27, 2018
Thegamingorca:
hmm this thing cost die ohhh grin grin


Forget the mumu deal
Hahahaha.. grin why u dey run.
Re: God Of War 4 For Only #20k by ifex370(m): 9:03pm On Mar 27, 2018
Gamers .. God bless me with money.. I love games but I'm limited by cash rn cry
Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 9:11pm On Mar 27, 2018
ifex370:
Gamers .. God bless me with money.. I love games but I'm limited by cash rn cry
Na time bro. He certainly will
Re: God Of War 4 For Only #20k by ifex370(m): 9:44pm On Mar 27, 2018
temitimx19:

Na time bro. He certainly will



Amen

2 Likes

Re: God Of War 4 For Only #20k by afrodoc2: 8:44am On Mar 28, 2018
.
Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 8:28pm On Mar 28, 2018
Preorder God of war 4 today. Selling fast
Re: God Of War 4 For Only #20k by tobianthony(m): 11:19am On Mar 29, 2018
Thegamingorca:
hmm this thing cost die ohhh grin grin


Forget the mumu deal


This guy enh ...wait what happened to silkmoth self ??!!
Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 3:39pm On Mar 29, 2018
tobianthony:



This guy enh ...wait what happened to silkmoth self ??!!


I wonder too...The dude and I have similar views
Re: God Of War 4 For Only #20k by tobianthony(m): 12:24am On Mar 30, 2018
Thegamingorca:



I wonder too...The dude and I have similar views

I thought he was you at one point
Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 1:07am On Mar 30, 2018
tobianthony:


I thought he was you at one point


You were not wrong to think so.
Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 7:52am On Mar 30, 2018
Another God of War 4 pre-order... 1 more remaining and I am done..

1 Like 1 Share

Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 7:03pm On Mar 31, 2018
Buy your PS4 games from amazon..

Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 7:05pm On Mar 31, 2018
Get your ps4 games cheap on eBay

Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 5:03pm On May 04, 2018
3 pcs God of war 4 US Version all sold and pre order code claimed.
More coming 2 weeks time.
I have 2 used and 1 new God of war 4 coming 2 weeks time. If u need one just buzz me. grin

Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 6:02pm On May 04, 2018
Like play like play you done turn major competitive dealer of game cds.


Sosogames now seldom attend to rare costumer choice of games. Hence, consumers like me now rarely patronize to their market. grin


How much would it cost me to get the following games from you? grin


. Complete edition Nioh ps4 asia

. Final fantasy royal edition ps4

. Dark souls remastered ps4

. PREY ps4

. Injustice 2 legendary edition ps4

. InFAMOUS Second son ps4

. InFAMOUS First light ps4

. A solid psvita

. A god of war themed ps4 pro

1 Like

Re: God Of War 4 For Only #20k by temitimx19(m): 6:30pm On May 04, 2018
Thegamingorca:
Like play like play you done turn major competitive dealer of game cds.


Sosogames now seldom attend to rare costumer choice of games. Hence, consumers like me now rarely patronize to their market. grin


How much would it cost me to get the following games from you? grin


. Complete edition Nioh ps4 asia

. Final fantasy royal edition ps4

. Dark souls remastered ps4

. PREY ps4

. Injustice 2 legendary edition ps4

. InFAMOUS Second son ps4

. InFAMOUS First light ps4

. A solid psvita

. A god of war themed ps4 pro

Boss let's chat on WhatsApp.. 07036072670 I full group..
Re: God Of War 4 For Only #20k by steevy(m): 8:03am On May 05, 2018
temitimx19:
3 pcs God of war 4 US Version all sold and pre order code claimed.
More coming 2 weeks time.
I have 2 used and 1 new God of war 4 coming 2 weeks time. If u need one just buzz me. grin

This guy is legit... These are my orders

1 Like

Re: God Of War 4 For Only #20k by Thegamingorca(m): 8:19am On May 05, 2018
steevy:


This guy is legit... These are my orders


Yeah

1 Like

(1) (2) (Reply)

Sony Psp 2010 Edition Console 13 Games And 3 Umd Videos / Chip Your Xbox 360 Slim Or Phat / Brand New Ps4 Bundle 110k ---SOLD

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (0) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2019 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 73
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.