Stats: 3,108,600 members, 7,671,146 topics. Date: Saturday, 09 December 2023 at 02:57 AM |
Nairaland Forum / Nairaland / General / Education / Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free (38711 Views)
Redeemer's University Virtual Convocation Day 1 (in Pictures) / Alhikmah University Slashes School Fees Pics Attached / Free Education Project Topics And Project Materials For Msc, Ma, Bsc, Hnd, Nce (2) (3) (4)
Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by 1newnairalander: 2:45pm On Mar 13, 2021 |
The Governing Council of the Redeemer’s University, Ede, Osun State, has approved the downward review of tuition for postgraduate programmes of the institution at its 60th statutory meeting held recently in order to strengthen its research base and also to join the league of universities that are contributing to both global and national manpower development. https://run.edu.ng/usite/governing-council-slashes-fees-for-postgraduate-programmes-declares-m-a-and-m-sc-programmes-tuition-free/ 25 Likes 3 Shares
|
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Nukilia: 2:50pm On Mar 13, 2021 |
Where is the free tuition ![]() 72 Likes 8 Shares |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Nobody: 3:00pm On Mar 13, 2021 |
Op where is the slash⚫ 8 Likes |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by edoairways: 4:17pm On Mar 13, 2021 |
A welcome development 19 Likes 1 Share |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by sammirano: 4:55pm On Mar 13, 2021 |
Commendable 25 Likes |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Nobody: 4:56pm On Mar 13, 2021 |
This is way better than any federal school. 20 Likes 1 Share |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Orire01(m): 5:46pm On Mar 13, 2021 |
No sauce? I still sell affordable laptops with free delivery and pay on delivery. Details on my signature |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Alhajiemeritus: 6:38pm On Mar 13, 2021 |
mikezuruki:Na lie 45 Likes 1 Share |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by SamgoldBaba: 7:15pm On Mar 13, 2021 |
Nukilia:me sef dey wonder o 23 Likes |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by 1newnairalander: 6:08am On Mar 14, 2021 |
Orobatorpatrick: I hope op removes this scam post. We sabi this picture well well for town. Scammer!!! 21 Likes 1 Share |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by 1newnairalander: 6:09am On Mar 14, 2021 |
Nukilia: Read again its been made clearer now. 4 Likes |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Peacock1234: 7:30am On Mar 14, 2021 |
1newnairalander: Interesting and nice. We love to see it �� |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by MANNABBQGRILLS: 8:03am On Mar 14, 2021 |
Good development 7 Likes 4 Shares |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by adioolayi(m): 8:05am On Mar 14, 2021 |
1M for three years for PhD is fair! 10 Likes |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by SoftP(m): 8:05am On Mar 14, 2021 |
Hypocritically, wailers will not make it loud. Cc. Daddy Freeze 3 Likes |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by AgroSeeds: 8:05am On Mar 14, 2021 |
Good one |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by tigook: 8:05am On Mar 14, 2021 |
Ok |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by IYANGBALI: 8:06am On Mar 14, 2021 |
A very condemnable development 1 Like |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by fergie001: 8:06am On Mar 14, 2021 |
Dem try sha.... adioolayi:...because a Fed Univ will let you pay 250 and keep you there for 4 or 5 years. 17 Likes 1 Share |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by PresidentAtiku(m): 8:07am On Mar 14, 2021 |
Orobatorpatrick:Una don carry this mumu scam from Facebook come Nairaland. How can you be so heartless to use a sick baby to defraud others. For this reason, you will be unfortunate all your life. Wicked soul. 35 Likes 2 Shares |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by bewla(m): 8:07am On Mar 14, 2021 |
Wahala for them wo can't steal like Government people to pay 30000 minimum wages |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Mindlog: 8:08am On Mar 14, 2021 |
Commendable. 1 Like |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Abdulabduln(m): 8:09am On Mar 14, 2021 |
Like seriously? ![]() |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by opsyswagger(m): 8:10am On Mar 14, 2021 |
After graduating were is the work 2 Likes 1 Share |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by ZUBY77(m): 8:10am On Mar 14, 2021 |
ok |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by CheedyJ(m): 8:10am On Mar 14, 2021 |
Orobatorpatrick:Werey 3 Likes |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by clothingonline(m): 8:10am On Mar 14, 2021 |
Cheaper than state university and some federal university after ontop they will strike This school have good environment and all money generated is use for school upgrade despite low number is students. State Uni more students government pay salaries and give allocation still nothing in infrastructure 4 Likes 1 Share |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by Nobody: 8:12am On Mar 14, 2021 |
Orobatorpatrick:better not be lying oh 1 Like |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by ThreeEyedRaven: 8:13am On Mar 14, 2021 |
This is a good initiative. Hope other mission schools would follow suit. Not after collecting donations from all the members to build the institution, you then barricade the member's kids from attending the institution with their ridiculous tuition fee. 1 Like |
Re: Redeemer's University Slashes Postgraduate Fees, Msc. & MA Now Tuition Free by seunayantokun(m): 8:14am On Mar 14, 2021 |
Great development. More grace of God to them. 1 Like |
About Adegoke Olubummo: Nigeria’s First Professor Of Mathematics / 30 Students Of Ambrose Alli University Took Exams, Graduated While Living Abroad / Tolulope Fatokun Got Nine A1's: Best Result In "WAEC/NECO"
(Go Up)
Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10) Nairaland - Copyright © 2005 - 2023 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 85 |