Stats: 3,151,053 members, 7,810,934 topics. Date: Saturday, 27 April 2024 at 06:46 PM

Our Naija Oyibo Girls No Dey Marry Naija Boys Again? - Dating And Meet-up Zone - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / Dating And Meet-up Zone / Our Naija Oyibo Girls No Dey Marry Naija Boys Again? (532 Views)

Boyfriend Call Me Oyibo / Relationship Hook Up (as E Dey Hot) / Wahala Dey (2) (3) (4)

Our Naija Oyibo Girls No Dey Marry Naija Boys Again? by Tpc: 5:31pm On Oct 06, 2021
Forget!!?!?

All of us na naija.
Na all off us get the same craze, same mumu, same wickedness for head.

My question is this?
Why is it difficult for our Nigerian girls abroad willing to marry a guy they meet online?

I know say Yahoo boys don mess up every where, but you happen to find out the guy is real,........... you like am,..........., Chatting, gisting, video calls, guy dey buy you stuffs delivered to you,....... She dey buy dey deliver to guy,............. guy man say make you come e go pay, you say no.
E say make him come dia, you say no.
Yet you wan dey fiancee for the man family members?

Wetin dey happen
Re: Our Naija Oyibo Girls No Dey Marry Naija Boys Again? by Nobody: 8:32am On Oct 07, 2021
Get patience, you go see your own one day wink
Re: Our Naija Oyibo Girls No Dey Marry Naija Boys Again? by UltimateStarman: 10:00am On Oct 09, 2021
Tpc:
Forget!!?!?

All of us na naija.
Na all off us get the same craze, same mumu, same wickedness for head.

My question is this?
Why is it difficult for our Nigerian girls abroad willing to marry a guy they meet online?

I know say Yahoo boys don mess up every where, but you happen to find out the guy is real,........... you like am,..........., Chatting, gisting, video calls, guy dey buy you stuffs delivered to you,....... She dey buy dey deliver to guy,............. guy man say make you come e go pay, you say no.
E say make him come dia, you say no.
Yet you wan dey fiancee for the man family members?

Wetin dey happen

soon order will be restored

Looking For Friends / What Is Your Definition Of Love? / Swtnsoflyy, Your African King!

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 8