Stats: 3,156,450 members, 7,830,235 topics. Date: Thursday, 16 May 2024 at 06:22 PM

How To Get Asylum In Germany - Travel - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Travel / How To Get Asylum In Germany (950 Views)

50% Of Nigerians Seeking Asylum In Belgium Are From Edo, Lagos’ / Nigerian Asylum Seeker ‘Spent 21 Years Sleeping On London Buses’ / The Adventures Of A Village Scholar In Germany (2) (3) (4)

How To Get Asylum In Germany by Medicalstudent: 9:33pm On Mar 07, 2022
Urgent! Urgent! Urgent!
Please I am about to leave Ukraine for Hungary,then to Germany principally because of the war. Please I need ideas from the experienced gurus in the house � on the do,s and don't s that will help me to gain asylum and proper documents to stay in Germany. Please stick strictly to the topic. Thanks.
Re: How To Get Asylum In Germany by gaby(m): 9:34pm On Mar 07, 2022
Medicalstudent:
Urgent! Urgent! Urgent!
Please I am about to leave Ukraine for Hungary,then to Germany principally because of the war. Please I need ideas from the experienced gurus in the house � on the do,s and don't s that will help me to gain asylum and proper documents to stay in Germany. Please stick strictly to the topic. Thanks.

Oya make I help you formulate tori...

Tell dem say na you reveal the secret to MNK say the original Bubu don kpai say na Jubril from Sudan come dey rule Nigeria.

As DSS come arrest MNK na him come confess to them say na you tell am the tori so dem come begin look for you all over the country until you come find yourself for Ukraine.

Dem must ask you how you take reach Ukraine, just tell dem say you no know. If dem too question you to give dem response just tell dem say na Horse you use enter.

If dem ask you say where the horse dey, just tell dem say Putin seize the horse na him e dey siddon on top without shirt dey threaten Ukraine.

Tell dem say as Putin collect your horse with ogboju eye na, you no fit follow am argue na so you jejely begin trek enter Hungary but when hungry wan finish you there na him you run enter Germo.

Tell dem say make dem save your life abeg.

As you dey give dem all these tori, you better maintain yourself and keep a straight face. If you go laugh na you sabi...work don tear be dat.

I wish you well bro...make I send my account number?
Re: How To Get Asylum In Germany by KJtemi: 10:03pm On Mar 07, 2022
Nigga get your ass back to nigeria

That asylum root would probably work only for citizens or permanent residents

You,probably a student in Ukraine wants to apply for asylum in Germany on what grounds
Like you didn't come from a country to study in Ukraine
Mehn they'll probably send your ass back to nigeria

So its best you come back and plan your next step while at the comfort of your fathers house

Re: How To Get Asylum In Germany by Medicalstudent: 10:40pm On Mar 07, 2022
gaby:

Oya make I help you formulate tori...

Tell dem say na you reveal the secret to MNK say the original Bubu don kpai say na Jubril from Sudan come dey rule Nigeria.

As DSS come arrest MNK na him come confess to them say na you tell am the tori so dem come begin look for you all over the country until you come find yourself for Ukraine.

Dem must ask you how you take reach Ukraine, just tell dem say you no know. If dem too question you to give dem response just tell dem say na Horse you use enter.

If dem ask you say where the horse dey, just tell dem say Putin seize the horse na him e dey siddon on top without shirt dey threaten Ukraine.

Tell dem say as Putin collect your horse with ogboju eye na, you no fit follow am argue na so you jejely begin trek enter Hungary but when hungry wan finish you there na him you run enter Germo.

Tell dem say make dem save your life abeg.

As you dey give dem all these tori, you better maintain yourself and keep a straight face. If you go laugh na you sabi...work don tear be dat.

I wish you well bro...make I send my account number?

Thanks,but Bro, abeg just Google "word salad", and tell me what it means
Re: How To Get Asylum In Germany by gaby(m): 10:41pm On Mar 07, 2022
Medicalstudent:

Thanks,but Bro, abeg just Google "word salad", and tell me what it means

I no know " google" oh...
Re: How To Get Asylum In Germany by Medicalstudent: 10:50pm On Mar 07, 2022
gaby:

I no know " google" oh...
then Google "Google"
Re: How To Get Asylum In Germany by gaby(m): 10:57pm On Mar 07, 2022
Medicalstudent:

then Google "Google"

So, you knew about Google all this while but decided to come here to ask how to " chop Aduro"...

Enjoy yourself...
Re: How To Get Asylum In Germany by Medicalstudent: 11:09pm On Mar 07, 2022
[quote author=gaby post=110839523]

So, you knew about Google all this while but decided to come here to ask how to " chop Aduro"...

Enjoy yourself...[/quotu
U be my guy o....u no wan come support Ukraine for fight. U fit follow dat way japa leave naija for bubu make im chop am
Re: How To Get Asylum In Germany by gaby(m): 11:21pm On Mar 07, 2022
[quote author=Medicalstudent post=110839748][/quote]

I no sure say your papa don meet your mummy when I japa sef...

I dey give you tori wey go help your life according to your request you dey form google.

Oya, go meet your google na cheesy
Re: How To Get Asylum In Germany by hodari: 11:22pm On Mar 07, 2022
Just say you're gay and will be killed in Naija undecided

Beware.. They have "nyash" test for gays. Onyibo too smart for una. grin cheesy

Re: How To Get Asylum In Germany by Medicalstudent: 12:19am On Mar 08, 2022
gaby:

I no sure say your papa don meet your mummy when I japa sef...

I dey give you tori wey go help your life according to your request you dey form google.

Oya, go meet your google na cheesy

Oga e don do nah ..You just dey vex like FFK
Re: How To Get Asylum In Germany by 1stGenAmerican(f): 12:33am On Mar 08, 2022
Unless you have Ukrainian citizenship or permanent residency, you won’t qualify for asylum in Germany. Nigeria isn’t at war.
Regardless of what your claim for asylum is, by law you must seek asylum in the first safe country you get to after leaving your home country. If you say that you face danger in Nigeria for any reason, you’ll be asked why you didn’t seek asylum as soon as you arrived in Ukraine.
I’m telling you this from an immigration law standpoint.

Re: How To Get Asylum In Germany by Nozino: 3:55pm On Mar 08, 2022
This is quite sad. This is one of the reasons EU countries didn’t want to accept Africans into the EU. All of Una go disappear.

I Need Scholarship Urgenty / Immigrant Visa After 21 / What Is Life Like In Sa?