Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,154,120 members, 7,821,838 topics. Date: Wednesday, 08 May 2024 at 07:55 PM

AS E DEY Happen(a Pidgin Story) - Literature (15) - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Literature / AS E DEY Happen(a Pidgin Story) (31038 Views)

"Nwa Aba Na City" (a Pidgin Story) / As E Dey Happen (pidgin Tory Wey Sweet Wella) / Man Wey Dey Reason (2) (3) (4)

(1) (2) (3) ... (12) (13) (14) (15) (16) (Reply) (Go Down)

Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Kingso23: 4:54pm On Aug 17, 2014
what is happening? I've not been able to access this ebiag site yet there no update on any of the tread can somebody tell me what's happening here? angry now, where is Sammy Gee angry

I'm kingso ®…
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by PrinceAdepoju(m): 7:15pm On Aug 17, 2014
like seriously, I'm beginning to get worried ooo

SammyHoe, where are you na?!
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by dammygoody(m): 7:17pm On Aug 17, 2014
PrinceAdepoju: like seriously, I'm beginning to get worried ooo

SammyHoe, where are you na?!
You ain't the only one bro... angry undecided
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Nobody: 12:38am On Aug 18, 2014
Good day everyone and thanks to all who were concerned at my absense. I just checked in thru someone's WiFi and I would be hibernating again till further notice...reasons:

1. Subscription expired + 'Brokeruptcy'
2. Busy learning Visual Basic.Net

Goodbye till further notice cool
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by DONMAYOR19(m): 3:43am On Aug 18, 2014
SammyHoe: Good day everyone and thanks to all who were concerned at my absense. I just checked in thru someone's WiFi and I would be hibernating again till further notice...reasons:

bye too till further notice too.

1 Like

Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by bercarray(m): 7:34am On Aug 18, 2014
i've wantd to be a silent reader,bt i tnk nw i must tok, y e b say na dt tym wey story dy swt na im 1 tn or d other go dy happn u 2 bye till further notice,bt we thnk God say no be sickness do u.so stay healthy
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by VigorousV(f): 11:42am On Aug 18, 2014
SammyHoe: Good day everyone and thanks to all who were concerned at my absense. I just checked in thru someone's WiFi and I would be hibernating again till further notice...reasons:

Sammy,i undastnd wat ur goin tru...xo i wunt complain...waitin 4 u 2 b bk sha
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by akinkudin: 3:13pm On Aug 18, 2014

just caught up on this story...have you gotten another phone? What are you planning on doing with vb.net?
Hi house, how are you all doing?
VigorousV, can see ur missing old peeps
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by PrinceAdepoju(m): 4:23pm On Aug 18, 2014
...just play safe and stay too long, sir.

We care smiley
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Nobody: 9:44pm On Aug 21, 2014
[b]
January 2
1pm to 5pm

Wait o, how Emeka take enter these people trap? I don program my mind make I no believe that tory wey Emeka dey yarn me. Hin be fool? How hin go dey find me enter Goke dem place? Na lie joor! E fit be say na collabo den dey gather do for there.

I don sabi Wetin I go do. Quick, I arrange like two to three boys make den follow me go trap Titilayo. The innocent girl no sabi wetin dey ground. But sha, she suppose know say something dey happen between me and Goke as I don first hala ram that time with Goke phone say if I no exist again na Goke hin boyfriend do am o.

Titi tie wrapper kon dey for there backyard. Her house no fine but na self contain she dey sha. When she see me she took say "What happen Chiboy?"

"Titilayo, I come here for you."

"For me? Why?" she squeeze her face tight like say she no wan smell mess.

"I believe you sabi that I am the person I call you yesterday night with Goke number," I tok.

"And so what?" she shout ontop my head. "You wicked guy! You kidnapped my lover and collected his phone, then you lied that he is the one that kidnapped you. Listen Mr. Man, if anything happen to my lover, Olagoke Adeyemo, you are doomed for it!" she point one finger enter my nose.

Titi, is that the lie wey he tell you?" I ask.

"Ssh! Goke doesn't tell lie if you want to know. Now listen and listen good Chibuzor or what is that name of yours again...? I don't love you at all, so get the hell out of my house!"

I laugh.

"Titi, do you think say I come here make I rape you? No, lailai! I am here make I let you know that your future partner, Goke, na 419! Yahoo Yahoo Boy!"

Titi shine hin eyes like bulb wey overcurrent dey shack. E. be like say her eyeballs wan fly color her face. She raise her hand make she sama my cheek with slap, but I grab that tiny thing she dey call hand.

"Leave me alone!" she begin rant and chant.

"I will not leave you except say Goke sef has leave my friend Emeka alone!" I shout! "Big Bam, oya lock that door!"

We lock ourself inside Titi room. My two guys put knife for her face. She begin shake like river.

"Titi, your guy is thief, Ole, wayo boy; I go advise you make you no marry am. It is better say you marry me."

"Over my dead body!" Titi shout. One of my guy slap am for face.

"Shut up! You still get mouth dey tok?"

"Bello, why you slap my wife nah?" I face Bello. "Titi, I am very sorry."

Titi dey sob. I collect her phone kon call Goke number. I put am for loudspeaker.

"Hi my sweetheart," he tok.

"Shut up! Na me you dey tok to, me Chiboy!"

"Chiboy? How manage?" Goke begin skip words.

"Ha! ha! ha! Now I don arrest your lover, Titi. Leave Emeka or else lose Titi forever!"

"Nooooo!"Goke shout. E be like say the thing pain am enter bone.

to be continued...

[/b]
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Timothy3113(m): 10:08pm On Aug 21, 2014
SammyHoe: [b]
January 2
1pm to 5pm

Wait o, how Emeka take enter these people trap? I don program my mind make I no believe that tory wey Emeka dey yarn me. Hin be fool? How hin go dey find me enter Goke dem place? Na lie joor! E fit be say na collabo den dey gather do for there.

I don sabi Wetin I go do. Quick, I arrange like two to three boys make den follow me go trap Titilayo. The innocent girl no sabi wetin dey ground. But sha, she suppose know say something dey happen between me and Goke as I don first hala ram that time with Goke phone say if I no exist again na Goke hin boyfriend do am o.

Titi tie wrapper kon dey for there backyard. Her house no fine but na self contain she dey sha. When she see me she took say "What happen Chiboy?"

"I believe you sabi that I am the person I call you yesterday night with Goke number," I tok.

"And so what?" she shout ontop my head. "You wicked guy! You kidnapped my lover and collected his phone, then you lied that he is the one that kidnapped you. Listen Mr. Man, if anything happen to my lover, Olagoke Adeyemo, you are doomed for it!" she point one finger enter my nose.

"Ssh! Goke doesn't tell lie if you want to know. Now listen and listen good Chibuzor or what is that name of yours again...? I don't love you at all, so get the hell out of my house!"

I laugh.

"Titi, do you think say I come here make I rape you? No, lailai! I am here make I let you know that your future partner, Goke, na 419! Yahoo Yahoo Boy!"

Titi shine hin eyes like bulb wey overcurrent dey shack. E. be like say her eyeballs wan fly color her face. She raise her hand make she sama my cheek with slap, but I grab that tiny thing she dey call hand.

"I will not leave you except say Goke sef has leave my friend Emeka alone!" I shout! "Big Bam, oya lock that door!"

We lock ourself inside Titi room. My two guys put knife for her face. She begin shake like river.

"Titi, your guy is thief, Ole, wayo boy; I go advise you make you no marry am. It is better say you marry me."

Titi dey sob. I collect her phone kon call Goke number. I put am for loudspeaker.

"Ha! ha! ha! Now I don arrest your lover, Titi. Leave Emeka or else lose Titi forever!"

to be continued...

[/b]
sammy is back thank God
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by bercarray(m): 10:57pm On Aug 21, 2014
thank God u are bk,glad i'm the 2nd person to read it
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Nobody: 11:01pm On Aug 21, 2014
bercarray: thank God u are bk,glad i'm the 2nd person to read it

Thank you
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by bercarray(m): 11:03pm On Aug 21, 2014
SammyHoe:

Thank you
bt i hope u go dy post asap or delay go still dy?
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Nobody: 11:23pm On Aug 21, 2014
bercarray: bt i hope u go dy post asap or delay go still dy?

No more delay
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by 3Dimension: 12:06am On Aug 22, 2014
SammyHoe:
No more delay
the best words after Jesus loves you.

1 Like

Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Nobody: 4:29am On Aug 22, 2014
3Dimension: the best words after Jesus loves you.

Hmmm
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by dtyla(m): 10:34am On Aug 22, 2014
SammyHoe: [b]
January 2
1pm to 5pm
I laugh.
to be continued...
[/b]
. Now that's way to go emekus
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Nobody: 7:37pm On Aug 22, 2014
Update..[b]

January2

5pm-7pm

Goke no get choice pass mey hin release Emeka. E be like say one kind strong love dey between hinself and Titi. Anyway, na another battleline we don draw so, because me no go open my eyes down mey Goke win me for this babe's battle. How she go go marry Goke nah?

I know say Titi go don vex for me wella, the way I take hiyaj am that time. No be my fault nah, at least Emeka na my number one choice and if to say I no do like that, e go hard us no be small.

I tell Emeka say mey hin follow me go beg Titi make she no dey offended withy action, because me no fit lose am o. Na she just dey flash enter my mind, morning, afternoon and evening since all these days. E go better mey I go beg am joor.

Emeka follow me go Titi house. We meet the innocent girl right inside her house. Titi still fine without make-up o. Chai! If I no end up hin husband, abi if she no end up my wife make ground swallow me.

"T-girl," I call her name when she open door. She hiss kon lock the door against my face. E remain small make the door clip my nose. Walai, if to say I be oyinbo the thing for clip my nose o. Na advantage be say I be negro.

We begin use her door do punching bag.

"Titi, biko come open this door nah!" Emeka dey shout.

"T-girl! Please come open door nah!"

The door open sharply. She poke her neck come outside kon shout, "What the hell do you want? Chibuzor! What do you want here now?"

"Fine girl please we have come to apologize, please give us a chance."

"A chance?" Titi shout one kine shout wey fit damage muscles wey dey brain. She kon point her fingernail close to Emeka's eyes. "If you don't leave here right now, I will show you the stuff I am made of!"

"Please Titi, please! Let us be friends!" Emeka tok.

Me no even dey follow again. Those designer lines wey dey her neck wey she bring come from heaven na hin me dey focus all my attention ontop. The way wey the lines take space thenselves out eeh, na die. Next thing wey I see be say Emeka begin run girigiri comot for there. Before I know wetin dey happen, I don wet from head to toes.

"Ah! Wetin be this?" I shout. Titi don shut the door again. I begin shiver for front of door.

Laff wan kill Emeka die when she see say water dey run down my body.

"Wetin you dey look when Titi wan turn that Koroba of dirty water for your head? Ha, ha, ha," Emeka laugh.

"I no sabi say she carry bucket. Na her fine neck I dey look o. She kon shower me from head to toe with water. Chai! Na love I dey suffer for like this. See me see trouble o."

"Shut up!" Emeka shun me. "Love, love, love, you just dey mumu up and down. Imagine, I don suffer front and back because of you. Listen to me, I no get hand for your matter again o. E go beta make you go marry Carol o."

"Over my dead body!" I shout. "Carol wey no pass primary school."

"And you wey no pass secondary school," Emeka tok kon waka comot my side.
[/b]
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by maputohq: 8:06pm On Aug 22, 2014
SammyHoe: Update..[b]

January2

5pm-7pm

Goke no get choice pass mey hin release Emeka. E be like say one kind strong love dey between hinself and Titi. Anyway, na another battleline we don draw so, because me no go open my eyes down mey Goke win me for this babe's battle. How she go go marry Goke nah?

I know say Titi go don vex for me wella, the way I take hiyaj am that time. No be my fault nah, at least Emeka na my number one choice and if to say I no do like that, e go hard us no be small.

I tell Emeka say mey hin follow me go beg Titi make she no dey offended withy action, because me no fit lose am o. Na she just dey flash enter my mind, morning, afternoon and evening since all these days. E go better mey I go beg am joor.

Emeka follow me go Titi house. We meet the innocent girl right inside her house. Titi still fine without make-up o. Chai! If I no end up hin husband, abi if she no end up my wife make ground swallow me.

"T-girl," I call her name when she open door. She hiss kon lock the door against my face. E remain small make the door clip my nose. Walai, if to say I be oyinbo the thing for clip my nose o. Na advantage be say I be negro.

We begin use her door do punching bag.

"Titi, biko come open this door nah!" Emeka dey shout.

"T-girl! Please come open door nah!"

The door open sharply. She poke her neck come outside kon shout, "What the hell do you want? Chibuzor! What do you want here now?"

"Fine girl please we have come to apologize, please give us a chance."

"A chance?" Titi shout one kine shout wey fit damage muscles wey dey brain. She kon point her fingernail close to Emeka's eyes. "If you don't leave here right now, I will show you the stuff I am made of!"

"Please Titi, please! Let us be friends!" Emeka tok.

Me no even dey follow again. Those designer lines wey dey her neck wey she bring come from heaven na hin me dey focus all my attention ontop. The way wey the lines take space thenselves out eeh, na die. Next thing wey I see be say Emeka begin run girigiri comot for there. Before I know wetin dey happen, I don wet from head to toes.

"Ah! Wetin be this?" I shout. Titi don shut the door again. I begin shiver for front of door.

Laff wan kill Emeka die when she see say water dey run down my body.

"Wetin you dey look when Titi wan turn that Koroba of dirty water for your head? Ha, ha, ha," Emeka laugh.

"I no sabi say she carry bucket. Na her fine neck I dey look o. She kon shower me from head to toe with water. Chai! Na love I dey suffer for like this. See me see trouble o."

"Shut up!" Emeka shun me. "Love, love, love, you just dey mumu up and down. Imagine, I don suffer front and back because of you. Listen to me, I no get hand for your matter again o. E go beta make you go marry Carol o."

"Over my dead body!" I shout. "Carol wey no pass primary school."

"And you wey no pass secondary school," Emeka tok kon waka comot my side.
[/b]
ride on man.
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by aveiro(m): 6:44am On Aug 23, 2014
Omo nna
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by bercarray(m): 9:09am On Aug 23, 2014
chai love is blind tru tru

1 Like

Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Emanuel1997: 10:16pm On Aug 24, 2014
Finally Back Into The Ebiag Familly . Its Good To Be Back
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by bercarray(m): 11:06pm On Aug 24, 2014
Emanuel1997: Finally Back Into The Ebiag Familly . Its Good To Be Back
u a welcome hope u dy follow
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by DONMAYOR19(m): 12:23am On Aug 25, 2014
SammyHoe so u wan cook alone and chop alone abi, anyway nice work, thank God we are back now.
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by Nobody: 9:18am On Aug 25, 2014
DONMAYOR19: SammyHoe so u wan cook alone and chop alone abi, anyway nice work, thank God we are back now.

No vex
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by VigorousV(f): 11:27am On Aug 25, 2014
Am vewi xowi guys 4 nt being activ...i pledge 2 b an activ memba 4rm nw on....awesum update bro wink
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by PrinceAdepoju(m): 1:00pm On Aug 25, 2014
Oya boss mii, how far na?
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by DONMAYOR19(m): 3:59pm On Aug 25, 2014
SammyHoe:

No vex
vex ke?...me still chop my food well.
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by JigsawKillah(m): 4:38pm On Aug 25, 2014
woooooow

I missed A lot here sha

good to be back

1 Like

Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by edogho(m): 10:02am On Aug 27, 2014
4 days to september. soon will be going to our family house/building- EBIAG HOUSE, i hope all is set? Sammy Hoe I thank Father Creator O say u now have a new pot and stove. like na gioneer pioneer or injoo i3 abi? na dem dey reign now. if i sell mi tab i go get one. Thanks For Za Food Sha.
hello stormy, donmayor19, make una help tell d new fam' members to stop quotin d entire update na. me dey wiwe o.
Re: AS E DEY Happen(a Pidgin Story) by DONMAYOR19(m): 1:55pm On Aug 27, 2014
edogho: 4 days to september. soon will be going to our family house/building- EBIAG HOUSE, i hope all is set? Sammy Hoe I thank Father Creator O say u now have a new pot and stove. like na gioneer pioneer or injoo i3 abi? na dem dey reign now. if i sell mi tab i go get one. Thanks For Za Food Sha.
hello stormy, donmayor19, make una help tell d new fam' members to stop quotin d entire update na. me dey wiwe o.
oya make una no dey quote everything just to say thanks o......how ur side EDOGHO?

(1) (2) (3) ... (12) (13) (14) (15) (16) (Reply)

Abubakar Adam Ibrahim Wins The 2016 Nigeria Prize For Literature. / Best Stories I've Read On Nairaland So Far. / Chimamanda Adichie: "Men Holding The Door For Women Troubles Me" (Video)

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 76
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.