Welcome, Guest: Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 2,801,853 members, 6,697,242 topics. Date: Saturday, 29 January 2022 at 09:18 AM

NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members - NYSC (537) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / NYSC / NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members (876678 Views)

Shoutout To All 2015 Batch B Stream 2 Corp Members. Today Is Our POP. / 2016 NYSC Batch A Stream 2 Postponed / Wooow!! Osun State Batch A 2016 Corpers Just Got 60k Each From Davido's Father (2) (3) (4)

(1) (2) (3) ... (534) (535) (536) (537) (538) (539) (540) ... (645) (Reply) (Go Down)

Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Queennob1e: 8:56pm On May 29, 2016
Hi everyone, pls is there anyone posted to sokoto state here.?
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by arshad880(m): 9:01pm On May 29, 2016
Julidab:
i need a link for Niger state....... 07065214830. Will be travelling from Imo state. Anybody travelling to Niger from Imo state should quote me please. How many hours is the drive? Thanks.
was posted to niger too but will b travelling frm osun 07032622047 u cn contact me on whatsapp
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Thelma2507: 9:14pm On May 29, 2016
onexile:
nope they won't. SOD remain the same
So why are we den reprinting....i dont have money to print, its 500 in my area
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Thelma2507: 9:24pm On May 29, 2016
Who going to imo
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Flamezreal(m): 9:28pm On May 29, 2016
Niger state stream 2 add me on group whatsap 0
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by starboyflight(m): 9:40pm On May 29, 2016
Hi guys. Please, When are We printing The NEW CUL? And When is it likely We resume to camp God Bless
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by kalimera101: 9:42pm On May 29, 2016
All these people asking when are we printing cul, you don't know how to read or what?

4 Likes

Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by faustychris23(f): 10:30pm On May 29, 2016
Nicola87:
‪+44 7448 938143‬ Whatsapp no please add me up to kebbi state pcm 2016 stream 2 going from Lagos . Thank u
sent ur number to admin. But u still didn't tell me the part of lagos
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Philo101(m): 10:36pm On May 29, 2016
This one phone numbers are flying up and down... Are we printing updated CUL tomorrow?
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Ifabernard(m): 10:39pm On May 29, 2016
Queennob1e:
Hi everyone, pls is there anyone posted to sokoto state here.?
yha pls drop ur number. we hav a wasap group
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by starboyflight(m): 11:14pm On May 29, 2016
I wouldnt ask if I knew. Stfu if you can't be of help...
kalimera101:
All these people asking when are we printing cul, you don't know how to read or what?

1 Like

Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Skydweller(m): 11:45pm On May 29, 2016
Queennob1e:
Hi everyone, pls is there anyone posted to sokoto state here.?
yes o. Some of us are here. Kindly go to the thread on Sokoto to sign up. You are welcome.
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Skydweller(m): 11:52pm On May 29, 2016
Abeg when will NYSC finish working assiduously? I just tire to dey see that writeup on their page.
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by izy4all(m): 12:20am On May 30, 2016
Andrea00:
I've given your number to the admin, they'll add you guys.
thanks dearie... i got it
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by oppybouy(m): 12:26am On May 30, 2016
Philo101:
This one phone numbers are flying up and down... Are we printing updated CUL tomorrow?
Looool. Bro! I was just gonna ask the same thing. But I cherish their optimism though, if I wasn't in Kogi's WhatsApp group already, I probably would be dropped my contact too
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by MemphisDepay(m): 12:51am On May 30, 2016
Slimfitdiva:

Baba......abegii..marvluv and Frasier matter na salt and water.....thou shall Neva put asunder.....
My advice Military zone.......KEEP OFF!!!
hmmmmmm
..


see this one
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by MemphisDepay(m): 12:52am On May 30, 2016
Fraiser:
baba why u dey talk like dis na? I no like d way u dey relate, marvluv see wot u hav caused now... I tink u shud mind d way u talk wit som guys here...
oya no vex
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by henchamb(m): 5:17am On May 30, 2016
Thelma2507:
Who going to imo

I'm going to nkwerre imo state. how are you

1 Like

Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by izy4all(m): 5:54am On May 30, 2016
happy people... happy may day to all ya.. Jesus still remain the solution to all our problems.. embrace him to day and you will be save!
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by kalimera101: 7:04am On May 30, 2016
starboyflight:
I wouldnt ask if I knew. Stfu if you can't be of help...

Read and Comprehend the past pages and then Stfu.
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Fraiser(m): 7:14am On May 30, 2016
maccabi:




Real madrid won and ticket Cast ...
so na athletico u carry bfor? U must be a learner...
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Fraiser(m): 7:24am On May 30, 2016
Skydweller:
He be like say na so so boy boy dem carry go Sokoto o. Where are the ladies na?
Fraiser oya give me correct answer
baba if dem carry babe go sokoto, its of no use, sokoto na sharia state, to dey waka wit woman for street sef no dey allows unless u won carry one hand com back house sha....
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by belli1: 7:26am On May 30, 2016
Gud morning house, cld someone add me to Delta state's whatsapp group? 08076470379. Tanks
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Fraiser(m): 7:33am On May 30, 2016
MemphisDepay:
oya no vex
no be sey I dey vex bur dat statement is too harsh na, anyway e don go sha....
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Shollyjay90(m): 8:02am On May 30, 2016
Thelma2507:
Who going to imo
I Dey Here O

1 Like

Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by maccabi(m): 8:17am On May 30, 2016
Fraiser:
so na athletico u carry bfor? U must be a learner...




Lols .. Perhaps not !!
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Jamesdman(m): 8:28am On May 30, 2016
teemakagu:
lol.... na ghost mode finz woo.... dis nysc pepo no dey try 4 stream 2 PCMs aswear... den just dey discourage persin... mtseeww!!! How u dey my friend jamesdman
No mind them jare.

I'm good.. Just here, managing!!
How about you, how are you holding up?
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by IghravweIG(m): 8:30am On May 30, 2016
Northkendal grin
I yaff catch u.
Where have u been since na.
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Skydweller(m): 8:31am On May 30, 2016
Fraiser:
baba if dem carry babe go sokoto, its of no use, sokoto na sharia state, to dey waka wit woman for street sef no dey allows unless u won carry one hand com back house sha....
lol. He con be like say that Sokoto na one chance o
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Skydweller(m): 8:36am On May 30, 2016
Thelma2507:
Who going to imo
did u finish from uniben?
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Andrea00(f): 8:44am On May 30, 2016
izy4all:


thanks dearie... i got it
You're welcome.
Re: NYSC Batch A 2016 Stream 2 Corp Members by Andrea00(f): 8:47am On May 30, 2016
Brewzy007:
pls add me to d whatsapp group #TeamOYO #Unibadan 08075557165. Thankz
You've been added.

(1) (2) (3) ... (534) (535) (536) (537) (538) (539) (540) ... (645) (Reply)

NYSC 2017 Batch A Corps Members House / NYSC 2014 Batch C House / NYSC 2016 Batch B Corps Members House

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2022 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 85
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.