Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,153,016 members, 7,818,001 topics. Date: Sunday, 05 May 2024 at 03:16 AM

Lecture Hall - Literature - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Literature / Lecture Hall (466 Views)

Akintola, Adetayo To Headline Second Edition Of Busari Agbolade Memorial Lecture / Cancel Chimamanda Adichie's Lecture At University Of Cape Town - SRC / Ibadan Book Club Holds Busari Agbolade Memorial Lecture (2) (3) (4)

(1) (Reply)

Lecture Hall by lalaponcus(m): 10:01am On Nov 21, 2017
Consider two scenarios

First

Ifeanyi: Chijoke, take this two hundred naira. Go and buy me rice from mama Dami store.

Chijoke: Yes sir. (Takes the money from him and leaves)

Second

Ifeanyi: (enters into the shop with a baco bag filled with screws for cars. He removes a satchel of cold pure water from the insides of the bag and drinks. He then starts to hum under his breadth while grabbing a plastic chair)
Onye ne nme mma, Onye ne nme mma me kwa la yi ozo.
Olisa binigwe Daalu o.
Thank you my God for everything wey you don do for me today. Chai. So na so that Onye nzuzu for carry my moni run for inside this Lagos wey we dey so. (Shakes head). Boys no dey fear again sha!

Ka zi Onye a (where is this person)
Chijoke!!!
Chijoke!!!
Kobu nwatakiri a je ga cho nwanyi na ebe Dumebi (did this child go to visit the girl that stays with Dumebi)
CHIJOKE!!

Chijoke: (comes in hurriedly. Wipes his lips, stain with palm oil, with his hands while getting his singlet in the way. He casts a furious mini gaze at the little stain and then looks back at his boss)
Oga m, welcome sah.
Biko ewe ni iwe (Please do not be angry). As NEPA take light after I don sell the last market (adding and stressing a vocal Eee at the end of the T), I quickly rush inside make I go eat my morning food for inside.

Ifeanyi: (looks disdainfully at the apprentice)
Ka oge e ge nwe uche eh, Chijoke? (When will you have sense Chijoke)
Ugbolo o ne ka n gwa gi now ki ne mechie uzo anytime e chori ri nri (How many times have I told you to always close the door everytime you intend to eat your food.)

Or do you wish to wreck my market like Solo nwa Aunty Rita (Solomon the child of Aunty Rita) spoilt the market of his oga?
It seems you just want me to quickly send you back to the village where your father is staying. Odi ka gi cho ri je ugbo (It seems you wish to return to the life of farming)

Chijoke: (gets on his knees immediately and extends his hands in a supplicatory pose)
Biko, oga m.
I nor go ever try am again nnam. Abeg nor carry me go village because my mama fit kill me if she see say you bring me back from the work wey I dey learn.

Ifeanyi: Na so you go dey do. Any person wey pass by go feel say you be better person but them nor go know say na me go use my hand take carry ajo nwa (evil child) come Lagos. Na so so chop you sabi to dey chop and when time to sell market come, na so your sleep go dey enter gear five and na that time you go remember say your third to the last rib dey pain you. Biko puo nebaa (please get out of here)

(As the apprentice leaves, Ifeanyi draws him back by the shoulder)

Bia, e get one thing wey happen today for Ikeja and the minute wey I see say you begin show that kain action, na me go run go gather all the boys for this whole Alaba make them neked you, flog your yansh well well, then send you back go your village.
(Chijoke's face immediately turns sour and he clenches his fists while his lips tighten)

Bia, nwoke a.
E cho e tigbu m ife (Come, this man. Do you want to beat me up)

Chijoke: (realizes that his hostile pose would not yield any positive end and then relaxes his fingers)
Nmba oga m (No sir)
I just remember wetin Ridwan, Onye yoruba, say about your pikin, Chioma and I remember say I never answer am well.

Ifeanyi: (looks concerned since the girl is his only child)
What did the boy say about my Ugo nwa?
Tell me this minute or else my ten fingers go do voters thumb print for your face now.

(The apprentice shifts a step backwards)

Come closer to me Chijoke so I can hear the thing you are saying.

Chijoke: Ridwan say him call your pikin yam leg because she get muscle for leg.

Ifeanyi: (his apprehension diffuses a bit since the news was not serious, yet he retains a little angry look)
So wetin you do am as him use him mouth talk that kain thing.

Chijoke: Haaaa oga m.
You know trust me again? Na 'Wozaarrrr' na im be the ringtone wey dey ring for him ear that minute and before him get anytime to process anything, I give am better redial wey make am begin dance "baby pana" for middle of street.
(Flexing his muscles)
All the gym wey I dey carry for morning nor waste oga m.

Ifeanyi: (smiles and clasps the apprentice on his shoulder)
Eeeh heen. Na the kain good news wey I wan dey hear about you be that. (Chijoke grins). Nor be by to dey throw punch with Kamoru wey dey always dey do as if say im fit fight the whole battalion of soldiers wey dey guard Aso rock.
Keep it up eh.
You go quickly run go help me buy rice and meat from Iya Dami sef. Better hunger dey hammer me for here and e go reach evening time before mama Chioma come with the akpu wey she cook.

See eh, Tell that mama Dami make she nor dey put that kain meat wey get oil wey dey turn people into Yokozuna suddenly. Na the one with better meat na im I want make she put.
And make sure say she put stew very well biko.

Chijoke: (runs to the corner of the shop where he carries an empty wrapped in black nylon. He begins to head towards the door and turns back)
Oga m.
Shey na two meat she go put Abi na three meat?

Ifeanyi: (Extends his five fingers towards the apprentice)
Thunder fire your papa dia!
Ewu (goat).
How many market I don sell today wey I go come buy two meat? Come on go an buy the food make you rush come back sharp sharp. You go go DSTV office make you recharge that Zee world channel wey madame dey like.

#Bashorun

Okontas.com

(1) (Reply)

I Need Books / Minus Love! New Story. / Crushed

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 30
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.