Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,152,446 members, 7,816,028 topics. Date: Thursday, 02 May 2024 at 11:59 PM

Mes Cheres 'nairalanders' Puet-on Commencer Un 'thread' Française? - Literature - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Literature / Mes Cheres 'nairalanders' Puet-on Commencer Un 'thread' Française? (700 Views)

(2) (3) (4)

(1) (Reply)

Mes Cheres 'nairalanders' Puet-on Commencer Un 'thread' Française? by tundysho(m): 7:19pm On Aug 03, 2011
Je vous invite de venir me joindre a fait des commentaire sur n'impot quelle sujet en française.
Même si on es nigerianes,on peux exploiter notre connaisance de la langue française.Je parle
aux gens qui savent parler la langue ,pas ceux qui va faire traduire sur internet

Merci et je vous attend
[color=#000099][/color]
Re: Mes Cheres 'nairalanders' Puet-on Commencer Un 'thread' Française? by queenesthr(f): 4:48pm On Aug 08, 2011
Tres bien! Commencez!
Re: Mes Cheres 'nairalanders' Puet-on Commencer Un 'thread' Française? by tundysho(m): 8:15pm On Aug 08, 2011
Quelles sont meme d'actualites en ce moment au nigeria, alors,comment vous trouvez le gouvernement actuel au nigeria?est-ce qu'ils ont bien demarre leur mandat,quelles sont vos souhait du gouvernement etc

(1) (Reply)

“security Shakara For Lagos” By Chidi Anthony Opara / Where Can I Get The Beloved Tin Tin Comic Series Ebooks / @ekute_ile’s Weltanschaunng!: Fela Like Water, No Get Enemy

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 4
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.