Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,153,307 members, 7,819,046 topics. Date: Monday, 06 May 2024 at 10:29 AM

"My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija - Celebrities - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Celebrities / "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija (3458 Views)

Celestine Donkor: Why I Use Veil To Cover My Backside / “My Backside is For My Husband Alone” - Nkechi Sunday Blessing / Stephen Atanga 'Don Little': "My Small Dick Size Made Women Reject Me" (Video) (2) (3) (4)

(1) (Reply) (Go Down)

"My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by Jiggynews: 11:33am On Nov 22, 2022
"My backside is big so no man can reject me" - Angel BBNaija

https://trendytalker.com/my-backside-is-big-so-no-man-can-reject-me-angel-bbnaija/

1 Share

Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by Nobody: 5:18pm On Nov 22, 2022
Surgery
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by Authoreety: 5:18pm On Nov 22, 2022
Ashawo

Personally speaking, i can reject any lady...

No matter d curve or size

10 Likes

Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by Kingcalls: 6:03pm On Nov 22, 2022
Y are most women so dumb?? Is it a genetic defect??

12 Likes

Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by PARADIZEPRIEST: 6:36pm On Nov 22, 2022
Dont fool yasef,go shape up because ,
D big hips are not big backside girl. nah!!! grin sadangry
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by irunoko(m): 6:39pm On Nov 22, 2022
grin
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by irunoko(m): 6:40pm On Nov 22, 2022
Kingcalls:
Y are most women so dumb?? Is it a genetic defect??
na illiteracy and poor parenting dey cause am
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by idris646(m): 8:05pm On Nov 22, 2022
her tits got bigger abi na eye dey pain me
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by MzErica(f): 8:17pm On Nov 22, 2022
Osu women. What do you really expect from those people? Tueh!

1 Like

Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by Nicepoker(m): 9:26pm On Nov 22, 2022
Sex object nothing else.
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by compton11(m): 9:50pm On Nov 22, 2022
Yeah,they can't reject u to smash and dash and leave u to only simp ass nigga to marry your hoe ass!
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by emmabest2000(m): 10:23pm On Nov 22, 2022
Over feeding

1 Like 1 Share

Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by wiseone28: 12:09am On Nov 23, 2022
4uk food
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by Holybaddo: 1:27am On Nov 23, 2022
Naturally Big Curve irritates me
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by Afrok(m): 2:25am On Nov 23, 2022
Las las nah toilet seat dey enjoy am pass coz nah poo full there tongue
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by Musty112: 5:26am On Nov 23, 2022
You can only sell what you have
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by SocialJustice: 9:45am On Nov 23, 2022
I understand my dear, you were forged from a special mold but the way you talk is enough to cause rejection.
Re: "My Backside Is Big So No Man Can Reject Me" - Angel Bbnaija by rayvelez(m): 10:44am On Nov 23, 2022
No man can reject you but cross rejected for dirty phat ass...

(1) (Reply)

Brenda Fassie: An African Pop Music Legend / Late MC Loph’s Label Boss, Emeka Morgan, In Human Rituals Mess / Photo Of The Day

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 9
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.