Stats: 3,150,972 members, 7,810,697 topics. Date: Saturday, 27 April 2024 at 01:32 PM

"No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React - Politics (2) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Politics / "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React (50027 Views)

Police React To Alleged MC Oluomo’s Viral Video Threatening Igbos / Chad Gives Nigeria April 22 Deadline To Occupy Territories Seized From BokoHaram / IPOB Members Killed 2 Policemen In Anambra - Police React (Graphic Photos) (2) (3) (4)

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by ISTP: 11:46am On Jan 11
No gree for anybody 🙂

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Kharol1234: 11:47am On Jan 11
Na so I no gree for person I work for since on Tuesday, I don disturb am with call tire.

E don finally send me my small change.

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Joythah(m): 11:47am On Jan 11
Betta Edu and co won't destroy the economy but online slangs will... So much for security intelligence

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Aldol: 11:48am On Jan 11
Forumites:
If not social media everybody for don turn rascal. It all keeps us busy and happy…. Another one go soon fall out. 😂😂😂
Not really...na betting dey keep our youth away even the government is aware of these. Ban all forms of gambling today and see the youths metamorphose from docile to active ,then resolution can easily take place but this gambling dey give our youth hopeless hope and keep them away

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by mabea: 11:48am On Jan 11
I think it actually talks about me making it in the year 2024. Meaning I will not take no for an answer, my hustle must pay etc.
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by johnog4sure: 11:49am On Jan 11
No gree for politicians, Oya I don change am

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Racoon(m): 11:50am On Jan 11
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by omoredia: 11:51am On Jan 11
Fear don catch them. Anything thar unites the people is always a threat to them

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by davillian(m): 11:53am On Jan 11
Nigerian police are afraid if all Nigerians no gree for them....

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Bmaster(m): 11:53am On Jan 11
reiddecuti:
9ja! The sweetest country ever to exist but the likes of the bad eggs 🥚 who have sworn never to see this country progress ruins everything.

Las! Las!! No gree for anybody (mostly executive, legislative, judiciary) this year.
you are joking at the bolded right ?
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Donaldoni: 11:55am On Jan 11
Sure
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by spencekat(m): 11:55am On Jan 11
Sabadon:
Honestly where the phrase come from

Before you know it one artiste ll jump on it and produce a song then claim the glory.
They have ready.

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Angelfrost(m): 11:56am On Jan 11
What's with our Police, Judiciary, and Parliament and misplaced priorities?!!

So, a mere slogan is more dangerous than the activities of bandits, terrorists, bigots, and other miscreants increasing daily?!!

Dey play... Just dey play!

Even una go collect if una no behave... Nobody wan gree this year.

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by sammirano: 11:56am On Jan 11
I have ponder on this several times. The phase is very dangerous.

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by sterlingD(m): 11:58am On Jan 11
Audacity of hope
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by abuhusna1: 11:58am On Jan 11
2023 na 'no evidence, you go explain tire'

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Angelfrost(m): 11:59am On Jan 11
Joythah:
Betta Edu and co won't destroy the economy but online slangs will... So much for security intelligence

You can imagine the nonsense talk from a nation's security chief.

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Antoeni(m): 12:01pm On Jan 11
They Polo & Face Cap Will Soon be Out

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Calitoscassius(m): 12:06pm On Jan 11
dChoraleMaster:

Nigerian criminals police feel threatening by our no gree for anybody mantra.

Them go think say na another lekki toll gate project or something related. But for me u do anyhow see anyhow I dey
I wonder, they are panicking over a slogan, they call themselves police? undecided

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Calitoscassius(m): 12:07pm On Jan 11
sammirano:
I have ponder on this several times. The phase is very dangerous.
Really? A slogan is dangerous to you? How exactly? undecided
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Truvelisback(m): 12:10pm On Jan 11
2024, A year of "No gree for anybody". I like it grin

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Pootle: 12:10pm On Jan 11
naija4life247:
Police dey MAD

no gree for anybody cool
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Bamzas: 12:13pm On Jan 11
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by TUTU147: 12:13pm On Jan 11
I like the slang,but I chose the positive side.I no gree for poverty this year.I no go call who no call me.I no go do wetin no go give money this year.

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Elidrisy20: 12:14pm On Jan 11
It simply means, stand your ground

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by NameInUse(f): 12:17pm On Jan 11
Shey police want us to loose guard ni before ni..no gree for anybody this year oh😅
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by JayTripz(m): 12:18pm On Jan 11
Nor be portable and Charles Okocha boxing match start this Slogan? Or where?

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by superCleanworks(m): 12:21pm On Jan 11
NameInUse:
Shey police want us to loose guard ni before ni..no gree for anybody this year oh😅

dem wan take us back to default setting.

NO GREE
Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by eluquenson(m): 12:22pm On Jan 11
I no they gree for anybody too

Re: "No Gree For Anybody": Who Gives Nigeria Yearly National Motto? Police React by Cyrus176(m): 12:22pm On Jan 11
stacyadams:
Useless slangs wey no fit improve the economy
Even the economy 'no gree' improve 'for' 'anybody'.

Asari Dokubo Stages Solidarity Walk For President-Elect Tinubu In Rivers State / Wedding Invitation Card Of Ibrahim Babangida & Maryam In 1969 (Photo) / Governor Ganduje At Father Mbaka's Church Event In Enugu. Photos