Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,174,247 members, 7,891,174 topics. Date: Tuesday, 16 July 2024 at 09:28 AM

Nigerian Girls. - Romance (4) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / Nigerian Girls. (11092 Views)

I Give Up On Nigerian Girls / NIGERIAN Girls Are Just Hoes, Oloshos, Prostitutes, Bitches, Sluts / Four Reasons Why Some Nigerian Girls Are Going Into Pornography (2) (3) (4)

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (Reply) (Go Down)

Re: Nigerian Girls. by Nobody: 7:04pm On Mar 22, 2018
DaddyKross:



A little of that isn't bad, is it ? cheesy grin


You'd better not end this show any time soon cheesy.
Lol .. Of course not. cheesy grin


Unfortunately it has ended already, unless you want to read causal conversations,yea... Im turning it that way tongue
Re: Nigerian Girls. by Nobody: 7:10pm On Mar 22, 2018
ubunja:
you know but not from experience. if i lend you my dick for a month i know it will return bended from over-use. dude you dont know power till you have that third leg swinging between your legs. lets meet and we get you to test drive a strapon on another hoe..what say you?
Lol.... Are you saying all men are Manhoe? Come on! we still have some sensible ones who knows that having diicks doesnt make the Men. Your moral standard though! undecided

If you borrow me your diick ,Im going to have it chopped, cremated and have the ashes thrown all over the biggest river in Zimbabuwe! angry
Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:12pm On Mar 22, 2018
DaddyKross:




Lol. Anti feminist, yeah but Misogynist, No.


I treat everyone as equals but that doesn't mean we are equals. It's only foolish to challenge the fact that women are weaker vessels.
thank you bros help me tell the díçkhëåd

1 Like 1 Share

Re: Nigerian Girls. by DaddyKross: 7:13pm On Mar 22, 2018
Elparaiso:


Nah, e no follow at all.

You can't deprive women of their equality and claim to not be against them. The oppressor can never be the savior.


Women you say ? Not all of em are fighting for the lost cause of getting equal rights, bruh. I treat my women right, i don't oppress none but that doesn't mean i should indulge their excesses. I am not an oppressor neither am i a savior, I'm just the definition of a typical (Archaic as they like to put it) African man


Elparaiso:


The only thing they do on Nairaland- BARK!
Na there their power end.


Don't you think BARK is a bit too disrespectful ? Try CRY .
Re: Nigerian Girls. by ubunja(m): 7:14pm On Mar 22, 2018
RuthDaniels:
Lol.... Are you saying all men are Manhoe? Come on! we still have some sensible ones who knows that having diicks doesnt make the Men. Your moral standard though! undecided

If you borrow me your diick ,Im going to have it chopped, cremated and have the ashes thrown all over the biggest river in Zimbabuwe! angry
do whatever you want with the dick, but just know if i dont get it back you not getting your pvssy back. what, you didnt know it was an exchange!!

1 Like

Re: Nigerian Girls. by DaddyKross: 7:14pm On Mar 22, 2018
RuthDaniels:
Lol .. Of course not. cheesy grin


Unfortunately it has ended already, unless you want to read causal conversations,yea... Im turning it that way tongue


RuthDaniels:
Lol.... Are you saying all men are Manhoe? Come on! we still have some sensible ones who knows that having diicks doesnt make the Men. Your moral standard though! undecided

If you borrow me your diick ,Im going to have it chopped, cremated and have the ashes thrown all over the biggest river in Zimbabwe! angry



I think not cheesy grin grin

1 Like

Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:17pm On Mar 22, 2018
Elparaiso:


LOL, don't say that to a feminist o.
I was being sarcastic though, a man is physically stronger that his female counterpart.
is that y u said fdmales are males equals because u are scared of what the feminist would do or say? And mind you i wasn't talking about physical strength
Re: Nigerian Girls. by Nobody: 7:18pm On Mar 22, 2018
DaddyKross:






I think not cheesy grin grin
Lol . . lipsrsealed
Oya come and be going cheesy
Re: Nigerian Girls. by Elparaiso(m): 7:18pm On Mar 22, 2018
DaddyKross:



Women you say ? Not all of em are fighting for the lost cause of getting equal rights, bruh. I treat my women right, i don't oppress none but that doesn't mean i should indulge their excesses. I am not an oppressor neither am i a savior, I'm just the definition of a typical (Archaic as they like to put it) African man





Don't you think BARK is a bit too disrespectful ? Try CRY .

Bros, no be me you wan tell all these one. The feminist threads boku yanfu yanfu, find one go yan this truth so.


Them go use you chop suya. The bunch of dild.o loving, deek deprived, a.nal craving idiots.
Re: Nigerian Girls. by Nobody: 7:21pm On Mar 22, 2018
ubunja:
do whatever you want with the dick, but just know if i dont get it back you not getting your pvssy back. what, you didnt know it was an exchange!! [/color]
Does that mean you've always pondered on how it feels to be digged? cheesy Lol.

2 Likes

Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:21pm On Mar 22, 2018
Elparaiso:


Nah, e no follow at all.

You can't deprive women of their equality and claim to not be against them. The oppressor can never be the savior.
yes they are not our equals but that does not mean they can't be allowed to do some of the things we do .....think of us as not being domineering or act totalitarian to females
Re: Nigerian Girls. by Gofwane(m): 7:24pm On Mar 22, 2018
ubunja:
do you see how you have been trained to automatically fight for women like a loyal dog defending his masters?? thats the mindset men have to outgrow to rule again. next time you gona see a gal beaten on the street and you gona play your white knight role and get hurt. let the women defend themselves. they can type cant they??
words of wisdom! grin
Re: Nigerian Girls. by DaddyKross: 7:25pm On Mar 22, 2018
RuthDaniels:
Lol . . lipsrsealed

Oya come and be going cheesy



Lai lai, not until i see "The end l'opin sinima" grin grin
Re: Nigerian Girls. by Nobody: 7:25pm On Mar 22, 2018
190 the clown. cheesy
Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:25pm On Mar 22, 2018
DaddyKross:



Women you say ? Not all of em are fighting for the lost cause of getting equal rights, bruh. I treat my women right, i don't oppress none but that doesn't mean i should indulge their excesses. I am not an oppressor neither am i a savior, I'm just the definition of a typical (Archaic as they like to put it) African man
exactly my points but some arrogant cruel and foolish dictators feel we are ass licking.....smh!!
Re: Nigerian Girls. by ubunja(m): 7:26pm On Mar 22, 2018
RuthDaniels:
Does that mean you've always pondered on how it feels to be digged? cheesy Lol.
you think if i had a pvssy i would be on NL at this hour? you dreaming! if i had a pvssy i would be in my rich man's mansion right now sippping on wines and shìt. you girls are just sittting on goldmines busy amounting to nothing. smh. if i a had a pvssy i would be the greatest golddigger in the history of golddiggers!!

3 Likes

Re: Nigerian Girls. by DaddyKross: 7:26pm On Mar 22, 2018
Elparaiso:


Bros, no be me you wan tell all these one. The feminist threads boku yanfu yanfu, find one go yan this truth so.


Them go use you chop suya. The bunch of dild.o loving, deek deprived, a.nal craving idiots.



Bros, one strong advice to you, Never argue with feminists, the dumb ones especially.


Haa haaa ayam not there ooh cheesy
*Picks race*

2 Likes

Re: Nigerian Girls. by DaddyKross: 7:28pm On Mar 22, 2018
Cadec007:
exactly my points but some arrogant cruel and foolish dictators feel we are ass licking.....smh!!


So long you understand where you stand, let em think what they want, bruh.

1 Like

Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:28pm On Mar 22, 2018
Gofwane:
words of wisdom! grin
seriously?!.......smh!

Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:29pm On Mar 22, 2018
DaddyKross:



So long you understand where you stand, let em think what they want, bruh.
:-):-)
Re: Nigerian Girls. by Nobody: 7:32pm On Mar 22, 2018
ubunja:
you think if i had a pvssy i would be on NL at this hour? you dreaming! if i had a pvssy i would be in my rich man's mansion right now sippping on wines and shìt. you girls are just sittting on goldmines busy amounting to nothing. smh. if i a had a pvssy i would be the greatest golddigger in the history of golddiggers!!
Jesus Christ! shocked
Dude you just shut me up right now! lipsrsealed .... You are insane! cheesy


Life is not all about Diick and pussy though.. .You are crazy! sincerely! smiley

2 Likes

Re: Nigerian Girls. by Elparaiso(m): 7:33pm On Mar 22, 2018
Cadec007:
is that y u said fdmales are males equals because u are scared of what the feminist would do or say? And mind you i wasn't talking about physical strength
Me scared? Iyalaya anybody, we die here!
I was just being sarcastic jare.

DaddyKross:




Bros, one strong advice to you, Never argue with feminists, the dumb ones especially.


Haa haaa ayam not there ooh cheesy
*Picks race*

I don't argue with them, only the preekless dudes claiming feminists too.
Re: Nigerian Girls. by Nobody: 7:34pm On Mar 22, 2018
Cadec007:
:-):-)
Hold up!

Did you just blow a guy a kiss?


#faints cheesy

Daddykross be civil, return the kiss joor cheesy
Re: Nigerian Girls. by ubunja(m): 7:36pm On Mar 22, 2018
RuthDaniels:
Jesus Christ! shocked
Dude you just shut me up right now! lipsrsealed .... You are insane! cheesy


Life is not all about Diick and pussy though.. .You are crazy! sincerely! smiley
well for me life is dick and pvssy. if you not talking dick or pvssy i dont even know why you talking to me. im all about the pvssy i derseve as my birthright. i wont be denied. i will have it.
Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:36pm On Mar 22, 2018
RuthDaniels:
Jesus Christ! shocked
Dude you just shut me up right now! lipsrsealed .... You are insane! cheesy


Life is not all about Diick and pussy though.. .You are crazy! sincerely! smiley
i am suprised it took u time to realize the dude is actually high on grass!! His vas deferens needs to be severed!!
Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:37pm On Mar 22, 2018
RuthDaniels:
Hold up!

Did you just blow a guy a kiss?


#faints cheesy

Daddykross be civil, return the kiss joor cheesy
nope i didn't lol
Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:38pm On Mar 22, 2018
Elparaiso:

Me scared? Iyalaya anybody, we die here!
I was just being sarcastic jare.



I don't argue with them, only the preekless dudes claiming feminists too.
seriously i don't know where u stand.....again i say women are the weaker of the two sexes, they are the sweetest things. Adorable i.e if u put them in their right places without relinquishing ur position as the head.
Re: Nigerian Girls. by DaddyKross: 7:38pm On Mar 22, 2018
RuthDaniels:
Hold up!

Did you just blow a guy a kiss?


#faints cheesy

Daddyk ross be civil, return the kiss joor cheesy


Law of diminishing returns nii cheesy cheesy grin
No be kiss hin put joor grin

Oniwahala

1 Like

Re: Nigerian Girls. by Elparaiso(m): 7:43pm On Mar 22, 2018
Cadec007:
seriously i don't know where u stand.....again i say women are the weaker of the two sexes, they are the sweetest things. Adorable i.e if u put them in their right places without relinquishing ur position as the head.

And I'm telling you that's against the idea of feminism. You're not wrong though.

2 Likes

Re: Nigerian Girls. by CentaurXLV(m): 7:52pm On Mar 22, 2018
DaddyKross:




Hahahahaha.

Diddy, you know i don't whine na cheesy grin



Diddydiva?
Re: Nigerian Girls. by Cadec007(m): 7:54pm On Mar 22, 2018
Elparaiso:


And I'm telling you that's against the idea of feminism. You're not wrong though.
yeah i am no feminist so it being against their ideology aint my business....thanks btw

1 Like

Re: Nigerian Girls. by DaddyKross: 7:56pm On Mar 22, 2018
CentaurXLV:




Diddydiva?


Yezzir.

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (Reply)

Scam❌❌ Alert �� / How Do You Respond When Your Partner Calls? / Guys, how do you control your public erection,share your experience!

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 47
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.