Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,153,771 members, 7,820,694 topics. Date: Tuesday, 07 May 2024 at 07:41 PM

I Am Ready To Sign For D'banj And Db Records - Oritsefemi - Celebrities - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Celebrities / I Am Ready To Sign For D'banj And Db Records - Oritsefemi (634 Views)

D'banj & Amber Rose Stun In Black For D'banj's Anniversary Show (photos) / The True Story: D'banj And P-sqaure Are Not Members Of Illuminati:(pix Inside) / ~Breaking News: D'banj And Funke Akindele: Nigeria's Hottest Couple ~ (2) (3) (4)

(1) (Reply) (Go Down)

I Am Ready To Sign For D'banj And Db Records - Oritsefemi by AKPOSbaba: 10:35am On Dec 08, 2014
One of di most successful musician dis year for naija, Oritsefemi don yarn say if D'banj givam offer to sign for im label, DB records, im go sign one time.
Oritsefemi wit im manager, Danku,sorvive arm robbery attack for Ikorodu road on sunday and damage di range rover wey im management team, Avatar entertainment just dasham.
Di forma memba of di group, Junglist, say im and D'banj closeness don pass 5 and 6 already and dem even join bodi and voice do di remix of im baddest song, double wahala.
He say na di kokomasta imsef dey introduce am to many compinis and from next year, im go sign some kain wicked deals.

READ MORE>>>>>>http://ogakpatakpata..com/2014/12/i-dey-ready-to-sign-for-dbanj-and-db.html

Re: I Am Ready To Sign For D'banj And Db Records - Oritsefemi by Nobody: 10:37am On Dec 08, 2014
you no go find way go repair your car sad
Re: I Am Ready To Sign For D'banj And Db Records - Oritsefemi by Goodquestion(m): 10:42am On Dec 08, 2014
Before nko. No be money you de fine. Well make you make use of ur time now as e take the favour you so before them go the look you troway face.
Re: I Am Ready To Sign For D'banj And Db Records - Oritsefemi by JeffreyJamez(m): 11:03am On Dec 08, 2014
lilmaxfidel:
you no go find way go repair your car sad

Na the way be this na lol
Re: I Am Ready To Sign For D'banj And Db Records - Oritsefemi by OKorowanta: 11:07am On Dec 08, 2014
I dey suspect dis guy.Babalawo Association of Nigeria(B.A.N), abeg which position Oritsefemi name dey for una book?

(1) (Reply)

#OLIC Olamide Pays Tribute To Dagrin / Choi! Buhari Is Now Selling ”scratch Card” Sells Out In Adamawa / Ray J Block Partying With Kanye & Kim ...

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 9
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.