₦airaland Forum

Welcome, Guest: Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 2,036,369 members, 4,360,151 topics. Date: Wednesday, 18 July 2018 at 11:34 AM

What Is Your Greatest Fear? - Nairaland / General (5) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / What Is Your Greatest Fear? (11314 Views)

What Is Your Greatest Fear? / What's Your Greatest Fear In Life...come Stop By And Share... / Your Greatest Achievement This Year (1) (2) (3) (4)

(0) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (Reply) (Go Down)

Re: What Is Your Greatest Fear? by BiiDii: 11:09am On Jan 02
Dying young. Not being successful. Impotensy.
Re: What Is Your Greatest Fear? by donem: 11:17am On Jan 02
In no particular order
1. Killing me and praying to God 4 forgiveness
2. Having female child in Nigeria
3. After life (heaven & hell shiit).
Re: What Is Your Greatest Fear? by illegalking: 11:40am On Jan 02
WinningSun:


what of pastor Chris oyakhilome?
U guys can ki somebody with laughing sha.. See quesion.. Chaiii
Re: What Is Your Greatest Fear? by WinningSun: 11:48am On Jan 02
illegalking:
U guys can ki somebody with laughing sha.. See quesion.. Chaiii


organised religion folks make it seems people can't function independent of their dogmas. if you punctured their arguments with fact. they start getting angry and overtly defensive.
Re: What Is Your Greatest Fear? by U2ice(m): 12:35pm On Jan 02
timseye:


I have the same fear... And it worries me a lot.

Leave worries bro marriage ain't a do or die affair so live ya life
Re: What Is Your Greatest Fear? by U2ice(m): 12:40pm On Jan 02
Ezionye:
Old age is one of my fears

I won't be able to mention the others here

Heck, they a quite a lot of them cry

But you pray for long life undecided
Re: What Is Your Greatest Fear? by U2ice(m): 12:46pm On Jan 02
Gynophobia after God
Re: What Is Your Greatest Fear? by Caleycash(m): 1:21pm On Jan 02
WinningSun:


what of pastor Chris oyakhilome?
good question... the man is just lucky to have a good wife, what of prophet Isaiah that married a prostitute in the Bible, na Church him marry am!?... In fact many girls in church nowadays are worster than jezebel
Re: What Is Your Greatest Fear? by Caleycash(m): 1:24pm On Jan 02
Penalty82:


Before you atribute the word GREAT to any pastor, pls taste the spirit if it is from God and you can only get the desired result when you yourself is a genuine seeker. That's why i asked that question but from your responds, it is very clear that you are not calling them GREAT out of spiritual conviction.
then who is!? and your some how judgemental type of person to me!... abegi
Re: What Is Your Greatest Fear? by chris31(m): 1:27pm On Jan 02
My greatest fear is settling down with the wrong woman also i no that i will die someday but i don't wanna die young 90yrs is okay
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 3:01pm On Jan 02
Lol. Happy new year mate
Blackfyre:


It actually did work. I had doubted you were married. At best you have a baby mama. I wanted to see if you were being genuine with her.

I actually think you should marry her.
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 3:09pm On Jan 02
SpareNo1:
Lol. Happy new year mate

You know i caught you, if i know your former monicker why would you think i don't know....wink

Happy new year, blessings on blessings for you...cool

Make sure you marry her, she was and is good for you...angry
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 3:32pm On Jan 02
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 3:47pm On Jan 02
...
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 3:56pm On Jan 02
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 4:09pm On Jan 02
...
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 4:43pm On Jan 02
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 4:50pm On Jan 02
...
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 5:01pm On Jan 02
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 6:00pm On Jan 02
...
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 6:12pm On Jan 02
Blackfyre:



Hahahahahaha cheesy cheesy cheesy cheesy I thought you will never get to this level. Lol.

Oya sit back, relax, drink chilled water and enjoy this song


https://www.youtube.com/watch?v=0CKyNN9g1bM
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 6:27pm On Jan 02
SpareNo1:
...

see person wey we dey try enlighten.

anyways edit the quote you replied deep to.

btw, Damn you if you dont marry that woman...
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 6:39pm On Jan 02
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 6:51pm On Jan 02
...
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 6:53pm On Jan 02
Lol. will do. Gotta move man... Home calls
Blackfyre:


Re: What Is Your Greatest Fear? by Olatara(f): 7:43pm On Jan 02
Airforce1:
What my old age would be like grin
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 8:23pm On Jan 02
SpareNo1:
Lol. will do. Gotta move man... Home calls

I see, you have got enough reputation among them females....

I could also see you have a son and that babe has received heavy thrashing because of you oh....

Smh...
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 8:39pm On Jan 02
Blackfyre:


I see, you have got enough reputation among them females....

I could also see you have a son and that babe has received heavy thrashing because of you oh....

Smh...
Which babe?
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 8:53pm On Jan 02
SpareNo1:
Which babe?

Classic married man. You too much for this nairaland babes oh, you no dey tire....shocked
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 9:21pm On Jan 02
Blackfyre:


Classic married man. You too much for this nairaland babes oh, you no dey tire....shocked
I'm not married brov. Said that earlier tongue And nairaland girls? Hmmm I got my eyes only on one. Your guess is as good as mine
Re: What Is Your Greatest Fear? by Blackfyre: 9:35pm On Jan 02
SpareNo1:
I'm not married brov. Said that earlier tongue And nairaland girls? Hmmm I got my eyes only on one. Your guess is as good as mine

Saf? I will be terribly disappointed if she seriously considers you.

You get mind sha, for babe wey gimme pikin? As far as i have no reason to doubt her love for me and genuinely good to me. I no fit take her play at all...

But hey, you are the man and ita your choice..... Btw what if i told you i have spoken to God face to face?
Re: What Is Your Greatest Fear? by Nobody: 10:06pm On Jan 02
Blackfyre:


Saf? I will be terribly disappointed if she seriously considers you.

You get mind sha, for babe wey gimme pikin? As far as i have no reason to doubt her love for me and genuinely good to me. I no fit take her play at all...

But hey, you are the man and ita your choice..... Btw what if i told you i have spoken to God face to face?
Ok, I'm gonna tell you another truth. I DONT HAVE NO CHILD/BABY MAMA. I'm as bachelor as it comes.

Why would you be disappointed if any girl accepts my love and relationship offer? Do I have horns on my head? Am I the beast Proverbs talked about? Why should I be treated differently from other bachelors


Yea, you may have spoken to god (God) face to face. I believe

(0) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (Reply)

5 Ways To Achieve Instant Fame On Nairaland / Policeman Returns N150,000 Recovered From Robbers / The Official Nairaland Got Talent Thread

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (0) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2018 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 68
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.