Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,136,337 members, 7,754,754 topics. Date: Sunday, 03 March 2024 at 04:44 PM

Sheba-sheba - Romance - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / Sheba-sheba (3378 Views)

(2) (3) (4)

(1) (2) (3) (Reply) (Go Down)

Sheba-sheba by sheba123(f): 10:33pm On May 14, 2015
Classy, Easy going, funy, cool, humble and sweet. Buh dont take me for granted cos i might sting! Lol i'm new here and i love the romance section. I also know some people here i like reading their comments like orijin and ....... Wont mention his name. Itz ur gurl Sheba smiley.
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:35pm On May 14, 2015
Hmmmm!
Re: Sheba-sheba by marshalcarter: 10:36pm On May 14, 2015
Then.......??

1 Like

Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:38pm On May 14, 2015
sheba123:
Classy, Easy going, funy, cool, humble and sweet. Buh dont take me for granted cos i might sting! Lol i'm new here and i love the romance section. I also know some people here i like reading their comments like orijin and ....... Wont mention his name. Itz ur gurl Sheba smiley.
out of everyone . . , , orijin . . .
Anyway, welcome grin grin I hope you won't constitute more to our problems here. Try and vote twaci come Monday. Peace!!




Wait . . . Sheba 123 What the . . . .

2 Likes 1 Share

Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:39pm On May 14, 2015
And you had to open a thread for this because-?

1 Like 1 Share

Re: Sheba-sheba by Princecalm(m): 10:43pm On May 14, 2015
Not worth a thread.
Re: Sheba-sheba by CountDracula(m): 10:45pm On May 14, 2015
sheba123:
Classy, Easy going, funy, cool, humble and sweet. Buh dont take me for granted cos i might sting! Lol i'm new here and i love the romance section. I also know some people here i like reading their comments like orijin and ....... Wont mention his name. Itz ur gurl Sheba smiley.
MzNelly:
And you had to open a thread for this because-?
Loool... Girl-fight! Yay!
Re: Sheba-sheba by DahtzFestjayz: 10:45pm On May 14, 2015
Welcome to Land of Bad Belle's
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:46pm On May 14, 2015
MzNelly:
And you had to open a thread for this because-?
newbies often do not know the weight of a thread. Most of them view nairaland like Twitter. Or Facebook. So . . . cheesy

Re: Sheba-sheba by sheba123(f): 10:46pm On May 14, 2015
Teempakguy:
out of everyone . . , , orijin . . .
Anyway, welcome grin grin I hope you won't constitute more to our problems here. Try and vote twaci come Monday. Peace!!




Wait . . . Sheba 123 What the . . . .
come on, he's funny! And Nope, i wont cause troubles and i dont want no troubles either else i'll deactivate and return to being a guest here. And as for my handle, i chose it cos all d other ones relating to "sheba" has been chosen, i know others use '123' so i decided to use it and it worked!
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:47pm On May 14, 2015
Teempakguy:
newbies often do not know the weight of a thread. Most of them view nairaland like Twitter. Or Facebook. So . . . cheesy

You didn't lash out at her.
Why?

What did you eat today?
Re: Sheba-sheba by sheba123(f): 10:48pm On May 14, 2015
MzNelly:
And you had to open a thread for this because-?
i needed to let bitches like you know not to mess with me. Furk off
Re: Sheba-sheba by tuffgongjo(m): 10:48pm On May 14, 2015
Sheba or is it Shabba,are you Megalomania by nature? Narcissistic?

1 Like

Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:50pm On May 14, 2015
sheba123:
come on, he's funny! And Nope, i wont cause troubles and i dont want no troubles either else i'll deactivate and return to being a guest here. And as for my handle, i chose it cos all d other ones relating to "sheba" has been chosen, i know others use '123' so i decided to use it and it worked!
you don't want trouble? But this is a social site! Animals are guaranteed!


Never mind though. You're absolutely welcome here grin also, lemme quickly throw you in with the good crowd.

Lala247!!!!
Chiam55!!!
Twaci!!!
Prettythicksme!!!
Beamborla!!!
cheesy

1 Like

Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:50pm On May 14, 2015
sheba123:
i needed to let bitches like you know not to mess with me. Furk off

Sheba123 is a male. embarassed
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:50pm On May 14, 2015
welcome to romance section,full of crazy pple cheesy cheesy cheesy
Re: Sheba-sheba by Garriman: 10:51pm On May 14, 2015
Welcome, you are......
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:52pm On May 14, 2015
MzNelly:


You didn't lash out at her.
Why?

What did you eat today?
lol . . . do I lash out in similar situations?
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:52pm On May 14, 2015
Garriman:
Welcome, you are......
cheesy
Re: Sheba-sheba by sheba123(f): 10:53pm On May 14, 2015
Teempakguy:
you don't want trouble? But this is a social site! Animals are guaranteed!


Never mind though. You're absolutely welcome here grin also, lemme quickly throw you in with the good crowd.

Lala247!!!!
Chiam55!!!
Twaci!!!
Prettythicksme!!!
Beamborla!!!
cheesy
thank your dearie, how do i meet them? And how do i use the smileys pls?
Re: Sheba-sheba by Garriman: 10:53pm On May 14, 2015
Teempakguy:
cheesy
happy, why are you? undecided
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:54pm On May 14, 2015
Teempakguy:
lol . . . do I lash out in similar situations?

Yes.

You already know.
Re: Sheba-sheba by ibroauthen(m): 10:55pm On May 14, 2015
MzNelly:
And you had to open a thread for this because-?
She just say make she practice wetin dem teach her na on how to make a thread tongue
Re: Sheba-sheba by sheba123(f): 10:55pm On May 14, 2015
MzNelly:


Sheba123 is a male. embarassed
honey i'll advise u take a cold shower and rest, maybe you can grow some sense in the process.
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:55pm On May 14, 2015
sheba123:
thank your dearie, how do i meet them? And how do i use the smileys pls?
just click on them.they should automatically appear in the text box. As for the aforementioned, their usernames should soon appear on this thread.
Re: Sheba-sheba by farano(f): 10:56pm On May 14, 2015
***observing***
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:56pm On May 14, 2015
sheba123:
i needed to let bitches like you know not to mess with me. Furk off
shocked cheesy sheba is an old member hiding under a new acct cheesy btw u are a guy!!
Re: Sheba-sheba by Nobody: 10:58pm On May 14, 2015
sheba123:
honey i'll advise u take a cold shower and rest, maybe you can grow some sense in the process.

Teempakguy, is that you? tongue
Re: Sheba-sheba by Twaci(f): 10:59pm On May 14, 2015
Teempakguy:
you don't want trouble? But this is a social site! Animals are guaranteed!


Never mind though. You're absolutely welcome here grin also, lemme quickly throw you in with the good crowd.

Lala247!!!!
Chiam55!!!
Twaci!!!
Prettythicksme!!!
Beamborla!!!
cheesy
Hey u smiley

Hey Sheba123, welcome on board. Hope u can swin well sha, cos at times it do come to that.
Re: Sheba-sheba by Nobody: 11:00pm On May 14, 2015
prettythicksme:
shocked cheesy sheba is an old member hiding under a new acct cheesy btw u are a guy!!
doesn't matter . . . we all thought missclassy was a guy once. smiley benefit of doubt abeg.
Re: Sheba-sheba by Nobody: 11:00pm On May 14, 2015
sheba123:
Classy, Easy going, funy, cool, humble and sweet. Buh dont take me for granted cos i might sting! Lol i'm new here and i love the romance section. I also know some people here i like reading their comments like orijin and ....... Wont mention his name. Itz ur gurl Sheba smiley.

Welcome to the family grin
Re: Sheba-sheba by Nobody: 11:01pm On May 14, 2015
MzNelly:


Teempakguy, is that you? tongue
angry
what a conclusion. You think I am the op?

(1) (2) (3) (Reply)

NEVER Ever Make This Traditional Mistake With HOT Girls / This Is What Happens Each Time A Man Connects With A Woman Sexually / Yari To Weds Zahra, Finally (pix)

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 28
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.