₦airaland Forum

Welcome, Guest: Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 2,334,119 members, 5,166,112 topics. Date: Sunday, 22 September 2019 at 09:04 AM

My Pre Wedding Shots - Events (2) - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Events / My Pre Wedding Shots (41087 Views)

Pre-wedding Pictures Of A LASU Law Student With Her Friends / My pre wedding & wedding pix / My Pre-wedding Pictures (2) (3) (4)

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (Reply) (Go Down)

Re: My Pre Wedding Shots by AK6464(m): 2:51pm On Nov 18, 2015
Missonas:

You are A woman o.This is expensive even for a joke

Congratz op! May God bless ur union!!

Thanks dear
Re: My Pre Wedding Shots by Nobody: 2:52pm On Nov 18, 2015
MrsChima:
Acting is a good skill. smiley

I see you reading Punkyveer! grin tongue

Long time no see, gorgeous smiley
Re: My Pre Wedding Shots by AK6464(m): 2:53pm On Nov 18, 2015
MrsChima:


And how old are you?
30
Re: My Pre Wedding Shots by AK6464(m): 2:55pm On Nov 18, 2015
v4victor:
Lovely pictures. I wish u the best in your union

Thanks bro
Re: My Pre Wedding Shots by MrsChima(f): 2:58pm On Nov 18, 2015
Martiekay:

Kids? Lol...
They look long over due for marriage.
The woman looks 50... I just hope are eggs can still be fertilised. grin

Although she looks older than 22 years, she looks pregnant which why it explains the wedding.

Most 22 years old women are in school unless they are escaping poverty through marriage.

14 Likes 1 Share

Re: My Pre Wedding Shots by MrsChima(f): 2:59pm On Nov 18, 2015
AK6464:

30

Hmmm.
Re: My Pre Wedding Shots by MrsChima(f): 3:00pm On Nov 18, 2015
PunkyVeer:


Long time no see, gorgeous smiley

Stop it girl! I am ready to push this baby out!

How have you been sugar?
Re: My Pre Wedding Shots by Excelboi(m): 3:08pm On Nov 18, 2015
Op, are you sure that your lady is 22 n u're not been deceived? She looks kinda old abeg... All the same, happy married life in advance...

1 Like

Re: My Pre Wedding Shots by Nobody: 3:09pm On Nov 18, 2015
MrsChima:


Stop it girl! I am ready to push this baby out!

How have you been sugar?

Who's been a busy & naughty girl? tongue Aww, that's fantastic news & congrats on the little one smiley Safe delivery & God bless.

It's been good, thanks smiley
Re: My Pre Wedding Shots by Tamee(f): 3:44pm On Nov 18, 2015
Martiekay:
Kids? Lol... They look long over due for marriage. The woman looks 50... I just hope are eggs can still be fertilised. grin
Go back home and ask for proper training, Ok.

43 Likes 4 Shares

Re: My Pre Wedding Shots by Chibaby87(f): 3:58pm On Nov 18, 2015
Martiekay:

Kids? Lol...
They look long over due for marriage.
The woman looks 50... I just hope are eggs can still be fertilised. grin

Aha! This words shouldn't come out of our mouth, are you sure you are a woman,? Am beginning to suspect whether you are a man, anyway God will judge cos of That.
Anyway, congratulations Wishing you Happy Married Life and fruitful marriage

3 Likes 1 Share

Re: My Pre Wedding Shots by mytime24(f): 4:04pm On Nov 18, 2015
Martiekay:

Kids? Lol...
They look long over due for marriage.
The woman looks 50... I just hope are eggs can still be fertilised. grin
U c ur lifE undecided

18 Likes 2 Shares

Re: My Pre Wedding Shots by Chibaby87(f): 4:08pm On Nov 18, 2015
Excelboi:
Op, are you sure that your lady is 22 n u're not been deceived? She looks kinda old abeg... All the same, happy married life in advance...

Even though she is 70 and claim she is 23 not your business, Op has gotten his Rib just congrat them period not judging whether she decived Op or not. what God join together let no man put asunder. Congrats once again Op

8 Likes

Re: My Pre Wedding Shots by MrsChima(f): 4:15pm On Nov 18, 2015
PunkyVeer:


Who's been a busy & naughty girl? tongue Aww, that's fantastic news & congrats on the little one smiley Safe delivery & God bless.

It's been good, thanks smiley

Thanks dear! Blame Chima...I didn't like sex at first and he has corrupted me. cry cry cry

He just won't leave me toto alone! cry cry

3 Likes 1 Share

Re: My Pre Wedding Shots by Nobody: 4:19pm On Nov 18, 2015
MrsChima:


Thanks dear! Blame Chima...I didn't like sex at first and he has corrupted me. cry cry cry

He just won't leave me toto alone! cry cry


LMFAO

2 Likes

Re: My Pre Wedding Shots by JustOzito(f): 4:25pm On Nov 18, 2015
kenonze:
Hmm, I don't wanna say what's in my mind
Even me... best og luck to them

3 Likes 2 Shares

Re: My Pre Wedding Shots by EVILFOREST: 4:34pm On Nov 18, 2015
Happy wedlock my country man
Re: My Pre Wedding Shots by MrsChima(f): 4:35pm On Nov 18, 2015
PunkyVeer:



LMFAO

It's funny? angry cry cry
Re: My Pre Wedding Shots by Nobody: 4:37pm On Nov 18, 2015
MrsChima:


It's funny? angry cry cry

Lol, I find it hot that you guys still can't have enough of each other
Re: My Pre Wedding Shots by jonaifame22(m): 4:37pm On Nov 18, 2015
Martiekay:

Kids? Lol...
They look long over due for marriage.
The woman looks 50... I just hope are eggs can still be fertilised. grin
see dis she-diot jus because u've damaged all the eggs in ur womb wth postinor doesn't mean it is so wth every lady,Ewu

9 Likes

Re: My Pre Wedding Shots by MrsChima(f): 4:40pm On Nov 18, 2015
PunkyVeer:


Lol, I find it hot that you guys still can't have enough of each other

He does have that Igbofic dick grin lipsrsealed
Re: My Pre Wedding Shots by Nobody: 4:41pm On Nov 18, 2015
MrsChima:


He does have that Igbofic dick grin lipsrsealed


Hahaha. Lucky girl wink
Re: My Pre Wedding Shots by Nobody: 4:47pm On Nov 18, 2015
Op happy married life tho cheesycheesycheesycheesy
Re: My Pre Wedding Shots by Excelboi(m): 4:47pm On Nov 18, 2015
Chibaby87:


Even though she is 70 and claim she is 23 not your business, Op has gotten his Rib just congrat them period not judging whether she decived Op or not. what God join together let no man put asunder. Congrats once again Op
Who be dis cougar quoting me... Abeg swerve n stop disturbing me with unserious mention

1 Like

Re: My Pre Wedding Shots by Nobody: 4:48pm On Nov 18, 2015
MrsChima:


He does have that Igbofic dick grin lipsrsealed
You are a perv!
Re: My Pre Wedding Shots by MrsChima(f): 4:49pm On Nov 18, 2015
all4naija:

You are a perv!

Hey baby! cheesy grin tongue kiss
Re: My Pre Wedding Shots by LadyJul(f): 5:03pm On Nov 18, 2015
Happy married life op....may God bless your marriage

1 Like

Re: My Pre Wedding Shots by Ginaz(f): 5:19pm On Nov 18, 2015
congratulations o.p, dont mind the stupidity of some people. your wife is fine, I lover her modesty.

1 Like

Re: My Pre Wedding Shots by Nobody: 7:34pm On Nov 18, 2015
Op pls tell her she doesn't need those shoes now. They are high for her condition. God will see her through the journey and Happy married life in advance.
Re: My Pre Wedding Shots by ksstroud: 7:58pm On Nov 18, 2015
kenonze:
Hmm,
I don't wanna say what's in my mind

Walahi I know Wetin dey your mind....

5 Likes

Re: My Pre Wedding Shots by MinorityTribe: 7:59pm On Nov 18, 2015
Don't forget to post your divorce pictures on Nairaland too. BTW is that your mum?

2 Likes 1 Share

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (Reply)

Two Sisters Wed Same Day In Lagos / Naki Tetteh Shares Her Traditional Marriage Photos / Edo Bride Vs. Yoruba Bride : Who Did It Better???

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2019 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 63
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.