Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,194,757 members, 7,955,880 topics. Date: Sunday, 22 September 2024 at 05:41 PM

Proposed Pdp( Goodluck Jonathan Ebele ) Minister List - Nairaland / General - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Proposed Pdp( Goodluck Jonathan Ebele ) Minister List (1933 Views)

The Proposed Ban On Okada: How Feasible Is It? / President Goodluck Jonathan Escapes Plane Crash / Proposed New City Gate For Nigeria's Capital, Abuja (2) (3) (4)

(1) (Reply)

Proposed Pdp( Goodluck Jonathan Ebele ) Minister List by tayoTFC(m): 11:46am On Apr 14, 2011
PDP( GOODLUCK JONATHAN EBELE ) MINISTER LIST,

BELOW IS THE PROPOSE PDP( GOODLUCK JONATHAN EBELE ) MINISTER LIST/ SPECIAL ADVISER, FOR SOUTHWEST

1. IYABO BELLO OBASANJO, MIN. OF STATE HEALTH
2. BANKOLE DIMEJI -- MIN.OF STATE FINANCE
3. JUBRIL MARTIN KUYE, SENIOR SPECIAL ADVISER
4.OLUBODE GOERGE. SPECIAL ADVISER
5.MUSILIU OBANIKORO, MIN.ON FORIGEN AFFAIR
6.ADEMOLA DOSUMU, SPECIAL ADVISER
7.OYINLOLA. MIN.OF EDUCATION
8.IYIOLA OMISORE, SPECIAL ADVISER
9.BODE OLAJUMOKE, SPECIAL ADVISER
10.ALAO AKALA, MIN OF WOMAN AFFAIRS
11. GBENGA ARAPAJA --SPECIAL ADVISER

(1) (Reply)

MUST SEE Images Of Girl Living With Leopards, Cobras And Elephants In BUSH / Miss Criminal! Female Prisioners Hold Beauty Contest In Brazilian Jail / See What I Found Inside A Bottle Of 7up(pictures)

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 5
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.