Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,151,304 members, 7,811,899 topics. Date: Sunday, 28 April 2024 at 10:47 PM

Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone - Dating And Meet-up Zone - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / Dating And Meet-up Zone / Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone (1064 Views)

Remembering Sexkillz And His Lover Ogugua88 / I Miss Sexkillz... / Happy Birthday, SEXKILLZ!!! (2) (3) (4)

(1) (Reply) (Go Down)

Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by ANTIsex(m): 6:30pm On Nov 22, 2011
she is booked and we are plaing on getting married dis december . bak offf angry angry angry angry angry angry angry
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by MrsChima1(f): 6:36pm On Nov 22, 2011
She is human and has the final say.
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by MrCork17: 6:38pm On Nov 22, 2011
ANTI.  bro  you gots nothin to worrry about. Skillz is gayy and has 2 boyfriends including REALITY101 wink
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by freecocoa(f): 6:40pm On Nov 22, 2011
Somebody tell me something,so sexkillz has a lover here?hmm interesting.
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Nobody: 6:52pm On Nov 22, 2011
Stinky cork what are you saying?
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Andrew3(m): 7:31pm On Nov 22, 2011
Sexkillz a ga y? what a rarity, an incredulity from a prodigious hellion angry angry angry angry
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by dealordea(m): 7:37pm On Nov 22, 2011
:-x :-x :-x
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Tosinville(m): 7:41pm On Nov 22, 2011
.
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by slimyem: 8:11pm On Nov 22, 2011
undecided undecided
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by bekay911(f): 8:19pm On Nov 22, 2011
Amyg is entitled to any dude she desires . Anti-smooch u need to step up ur game
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Nobody: 10:30pm On Nov 22, 2011
[size=14pt] . . .You don dey use groundnut oil drink garri
You dey baff up go toilet
You are out of call credit, your call no connect
Craze woman don dey show you pant abi,
E be like say some screws don dey loose for your head
It's obvious say you don dey mad abi. . .



Carry your Amyg go far. . . I have big fish to fry, and you are presenting crayfish. . . Shege! Catastrophically Discombobulated Ragamuffin!. . . .

N E X T![/size]
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by jackpot(f): 11:09pm On Nov 22, 2011
sexkillz, are you yellow & dotted red down there too? tongue cheesy
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Nobody: 11:17pm On Nov 22, 2011
[size=14pt]Yes! Any further inconsequential question?[/size]
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by 195(f): 12:00am On Nov 23, 2011
smh
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by seedord247(m): 12:04am On Nov 23, 2011
I can't believe this . . . person won manage Albino .  . . .The Lord is Good
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by 195(f): 12:13am On Nov 23, 2011
undecided
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Chimezie198(m): 10:17am On Nov 23, 2011
smh
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Goldieluks: 10:23am On Nov 23, 2011
undecided
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by 2kass(m): 11:06am On Nov 23, 2011
Is it true that sexkillz is an Albino? embarassed
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Idowuogbo(f): 11:36am On Nov 23, 2011
sexkillz:

[size=14pt]Yes! Any further inconsequential question?[/size]
Brilliant reply dose calling u albino wud defo not no d difference from light to darkness wen na dem dey suppose dey call ecilpse of the sun.Burnt Bolis(plantain)
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by ANTIsex(m): 12:48pm On Nov 24, 2011
sexkillz i don warn u be dat, leave ha alone for me angry angry angry angry angry
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Jamesdman(m): 4:37pm On Nov 24, 2011
Idowuogbo:

Brilliant reply dose calling u albino wud defo not no d difference from light to darkness wen na dem dey suppose dey call ecilpse of the sun.Burnt Bolis(plantain)
Hmmmm. . . . Idowuogbo has got a soft spot 4 Sexkillz! Quite enlightenin. . . *winks*
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Idowuogbo(f): 6:50pm On Nov 24, 2011
^Town crier stop talking kabloose mehn , is dat y we are here? undecided
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by itiswell1(m): 7:46pm On Nov 24, 2011
sexkillz:

[size=14pt] . . .You don dey use groundnut oil drink garri
You dey baff up go toilet
You are out of call credit, your call no connect
Craze woman don dey show you pant abi,
E be like say some screws don dey loose for your head
It's obvious say you don dey mad abi. . .



Carry your Amyg go far. . . I have big fish to fry, and you are presenting crayfish. . . Shege! Catastrophically Discombobulated Ragamuffin!. . . .

N E X T![/size]


Bros take am easy now.
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Jamesdman(m): 8:59pm On Nov 24, 2011
@Idowu, i no get gong na, so i no fit town-cry! Bt. . . Wait a minute, the way u responded tellz me dat my innocent joke up there, might have an element of truth in it. . . .
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Idowuogbo(f): 9:13pm On Nov 24, 2011
^u go tire no worry lol
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Flashaldrin(m): 11:03pm On Nov 24, 2011
James-dman:

Hmmmm. . . . Idowuogbo has got a soft spot 4 Sexkillz! Quite enlightenin. . . *winks*
Na today?? its an established fact smiley smiley
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Idowuogbo(f): 7:09am On Nov 25, 2011
^Flashlight hope say d okada wey run u ova no use hin silencer melt ur brain, which fact so 2 bcus I bck my son na crime.Have u ever wondered dat I cud b an albino as well? undecided
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Chimezie198(m): 8:55am On Nov 25, 2011
8-)
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by jackpot(f): 10:27pm On Nov 26, 2011
Idowuogbo:

^Flashlight hope say d okada wey run u ova no use hin silencer melt your brain, which fact so 2 bcus I bck my son na crime. Have u ever wondered dat I cud b an albino as well? undecided
smh
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by Chimezie198(m): 11:17pm On Nov 26, 2011
^ Jackie, e le nke megan nu? Rapu onye ahu na ekwu chu-chu na onu ya ahu dika ekete, n'ihi na o paghi ume. @all
Re: Sexkillz Please Leave My Dearie Amyg Alone by jackpot(f): 12:38am On Nov 27, 2011
^udo di, brother m cool

(1) (Reply)

all the E.U residents / Am Searching 4 A Decent Lady 2 Settle Down With / I Am Looking For A Female Friend From Any Part Of Nigeria.

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 19
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.