Stats: 3,152,441 members, 7,816,004 topics. Date: Thursday, 02 May 2024 at 11:19 PM

Free Phishing Website For My Real Niggas - Romance - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / Free Phishing Website For My Real Niggas (316 Views)

Romancelander: My Real Life Experience / To All My Hustling Niggas, Avoid 'I Never Chop Girls' Like A Plague / My Real Life Experience With An Ogbanje (mermaid). Lesson Learned (2) (3) (4)

Free Phishing Website For My Real Niggas by Joeev: 3:20pm On Apr 08, 2022
I get this phishing website, na clothing website so anybody fit use am. I don use am tire, for those of una wey dey find this kin website, I fit help you. You go give ur client make she or he shop, as she put in card details e go come my email then I forward am go ur email or number. Voila! Use am shop as you like.
Re: Free Phishing Website For My Real Niggas by Shadysen: 4:10pm On Apr 08, 2022
Confused
Re: Free Phishing Website For My Real Niggas by Angrygoat: 4:22pm On Apr 08, 2022
Ole. U wan make client click on link ba. Make I teach u work. Ole
Re: Free Phishing Website For My Real Niggas by KingRomeo01: 10:46am On Apr 26, 2022
Joeev:
I get this phishing website, na clothing website so anybody fit use am. I don use am tire, for those of una wey dey find this kin website, I fit help you. You go give ur client make she or he shop, as she put in card details e go come my email then I forward am go ur email or number. Voila! Use am shop as you like.

Bro paste your WhatsApp number we gats talk
I dey interested
But you didn’t talk about your share, thats a way we can deal

How Do You Control Urself When You Meet Someone More Fascinating Than Ur Partner / Tattoo Designs / Nairalanders Please Help A Brother. I Need To Locate Somewhere.

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 5