Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,151,826 members, 7,813,741 topics. Date: Tuesday, 30 April 2024 at 05:18 PM

Could You Guys Date A Religious Virgin - Romance - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / Could You Guys Date A Religious Virgin (1115 Views)

Why Do Naija Guys Date More Than One Gal And Vice Versa. / Only Foolish Guys Date and marry Girls Who Cannot Fend For their selves / The 4 Categories Of Girls The Guys Date (2) (3) (4)

(1) (Reply) (Go Down)

Could You Guys Date A Religious Virgin by sexsinners(m): 3:15pm On Oct 31, 2011
one that will refuse you sex no mattter how much u beg until marriage
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 3:52pm On Oct 31, 2011
god forbid.if the worse come to the worse na pagan virgin i go prefer grin
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 10:33pm On Oct 31, 2011
I wouldn't touch a religious virgin/angel/sweetie with a long spoon!!! angry Oh my!
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by emofine(f): 10:43pm On Oct 31, 2011
sauer:

I wouldn't touch a religious virgin/angel/sweetie with a long spoon!!! angry Oh my!

mais pourquoi?
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by tellwisdom: 10:49pm On Oct 31, 2011
one that will refuse you sex no mattter how much u beg until marriage

Bro dont you ever give up with your search of a GURL here with an empty pocket, Ugly face, tiny joystick??   angry angry
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Cuddlemii: 11:00pm On Oct 31, 2011
tellwisdom:

Bro dont you ever give up with your search of a GURL here with an empty pocket, Ugly face, tiny joystick??   angry angry

grin grin grin grin grin grin grin grin grin grin
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by claremont(m): 11:06pm On Oct 31, 2011
lefulefu:

[size=14pt]god forbid[/size].if the worse come to the worse na pagan virgin i go prefer grin
I rest my case! grin
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 11:26pm On Oct 31, 2011
emofine:

mais pourquoi?
pourquoi? je ne sais vraiment pas. mais je crois, quand on dit mariage, il faut s'associer avec des gens qui partagent les memes idees. Tu es religieux?
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by emofine(f): 10:09am On Nov 01, 2011
sauer:

pourquoi? je ne sais vraiment pas. mais je crois, quand on dit mariage, il faut s'associer avec des gens qui partagent les memes idees. Tu es religieux?



Qui a un sens, Je comprends et J'accepte.

Je ne suis pas vraiment religieux, cependant je suis encore en quête de trouver le bon chemin.
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 6:18pm On Nov 01, 2011
emofine:


Qui a un sens, Je comprends et J'accepte.

Je ne suis pas vraiment religieux, cependant je suis encore en quête de trouver le bon chemin.

Tu n'est pas si religieuse. Peux-tu me dire pourquoi? Bon, tu fais l'art et je crois, pour faire bien, il est necessaire d'avoir l'espirit ouvert dans la vie. N'est ce pas? ca, c'est vraiment important. Je suppose, tu n'est pas comme les plus nigeriennes que je connais, qui mangent et boivent tout ce que le pastor dit.
donc, pour toi, qui sont les choses importantes?
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by emofine(f): 7:36pm On Nov 01, 2011
Vous êtes de droite. Il est important pour les artistes d'être au diapason spirituellement, mais juste parce que je ne suis pas la confiance ou pratiquer certaines religions ne veut pas dire que je ne crois pas en un créateur ou l'importance de la spiritualité. Je suis plus intéressé par la spiritualité que tout autres concepts mondains, mais je ne veux pas être naïf ou irresponsables parce que je crois la spiritualité est une affaire très grave.

Je cherche encore pour le droit chemin parce que il ya tellement de et Je ne veux pas être trompé.

êtes-vous religieux?
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by mashnino(m): 7:51pm On Nov 01, 2011
emofine:

Vous êtes de droite. Il est important pour les artistes d'être au diapason spirituellement, mais juste parce que je ne suis pas la confiance ou pratiquer certaines religions ne veut pas dire que je ne crois pas en un créateur ou l'importance de la spiritualité. Je suis plus intéressé par la spiritualité que tout autres concepts mondains, mais je ne veux pas être naïf ou irresponsables parce que je crois la spiritualité est une affaire très grave.

Je cherche encore pour le droit chemin parce que il ya tellement de et Je ne veux pas être trompé.

êtes-vous religieux?

vous les gars pense que vous savez le français? Et quelle est cette chose avec toute cette vierge. hmmm
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by emofine(f): 8:18pm On Nov 01, 2011
mashnino:

vous les gars pense que vous savez le français? Et quelle est cette chose avec toute cette vierge. hmmm

Pas vraiment, Le français est en effet difficile pour moi. Je lui ai posé une question et nous avons commencé à discuter sur la spiritualité pas des vierges lol, c'est tout.
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by mashnino(m): 9:21pm On Nov 01, 2011
ok peut-être je n'ai pas lu tout ce que vous les gars ont été saying.i ne parlent pas le français très bien
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 10:06pm On Nov 01, 2011
As one who appreciates the need to keep one's self, I notice that some of these so-called religious virgins: because they seem to be what they are, look down on anyone else and at times can over-do their holy-holy. It is one thing to be abstinant, it is another thing to be a self-righteous princess who thinks she is better than everyone else.

I'd rather marry a reformed sinner than someone who feels they are too holy for me.
(Now I think I know how Jesus felt grin )
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 10:40pm On Nov 01, 2011
mashnino:

ok peut-être je n'ai pas lu tout ce que vous les gars ont été saying.i ne parlent pas le français très bien
lol@ont ete saying!
emofine:

Pas vraiment, Le français est en effet difficile pour moi. Je lui ai posé une question et nous avons commencé à discuter sur la spiritualité pas des vierges lol, c'est tout.
Tu a raison. Je crois aussi en la spiritualite. Mais, je pense qu'il ya plusieurs facon d'exprimer la verite. Je ne suis pas religieux. Ca, c'est pas ma chose. Je voulais faire l'experience de quelque chose de riche et grande dans la vie, et religion ne peux pas m'offrir une chance.
nous pouvons discuter quelque temps, si tu veux? sur le religion, la spiritualite? tu a besoin de partager les idees plus en plus, si tu voudrais comprener tout ce qui compte sur le thema spiritualite
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by emofine(f): 11:29pm On Nov 01, 2011
sauer:
Tu a raison. Je crois aussi en la spiritualite. Mais, je pense qu'il ya plusieurs facon d'exprimer la verite. Je ne suis pas religieux. Ca, c'est pas ma chose. Je voulais faire l'experience de quelque chose de riche et grande dans la vie, et religion ne peux pas m'offrir une chance.
nous pouvons discuter quelque temps, si tu veux? sur le religion, la spiritualite? tu a besoin de partager les idees plus en plus, si tu voudrais comprener tout ce qui compte sur le thema spiritualite

Je peux m'identifier à ce que vous dites et oui j'aimerais en discuter davantage, quand vous êtes libre.
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by seedord247(m): 11:35pm On Nov 01, 2011
why can't i?. . . . Atleast it be great thing for me to be Proud of.
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by 677ano(m): 3:10am On Nov 02, 2011
I prefer women that know how to get it and give it back to me in bed so no virgin for me
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by tpia5: 3:26am On Nov 02, 2011
^^that is all.

keep it short and simple without going into long story wey no concern anybody, as i always say. undecided
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Arcadia(f): 5:41am On Nov 02, 2011
tpia@:

^^that is all.

keep it short and simple without going into long story wey no concern anybody, as i always say. undecided
Urs sincerely,
Simply Ashewoh.
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Godmother(f): 6:57am On Nov 02, 2011
Okay seriously guys, if y'all want to speak french then start a french thread angry
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 7:36am On Nov 02, 2011
^^why should that be your prob? undecided
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Godmother(f): 9:38am On Nov 02, 2011
sauer:

^^why should that be your prob? undecided

Because not evryone understands the language
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 11:02am On Nov 02, 2011
^but some do, and they understand themselves. The forum's for nigerians, irrespective of language.
Why dnt u just pick it up? (pun intended!)
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 11:29am On Nov 02, 2011
emofine:

Je peux m'identifier à ce que vous dites et oui j'aimerais en discuter davantage, quand vous êtes libre.
il me fait plaisir d'echanger des idees sur la spiritualite, et sur tout ce que cela veut dire, avec une artiste. peut-etre yim? Ou quoi? Ton adresse?
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by emofine(f): 4:29pm On Nov 02, 2011
Godmother:

Okay seriously guys, if y'all want to speak french then start a french thread  angry

lol ok point taken smiley

sauer:

il me fait plaisir d'echanger des idees sur la spiritualite, et sur tout ce que cela veut dire, avec une artiste. peut-etre yim? Ou quoi? Ton adresse?

erm okay but I need to set up a yim account first but I certainly won't feel comfortable posting the details here on a public forum . . . undecided once I've set one up couldn't I just reveal the details to you via a personal message, does such feature exist on Nairaland?
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by Nobody: 11:06pm On Nov 02, 2011
emofine:

erm okay but I need to set up a yim account first but I certainly won't feel comfortable posting the details here on a public forum . . . undecided once I've set one up couldn't I just reveal the details to you via a personal message, does such feature exist on Nairaland?
I understand. Neither would I. No such feature on here. Poor Nairaland!
I'll put my skype here and remove it after you have it. . .
Re: Could You Guys Date A Religious Virgin by emofine(f): 7:30pm On Nov 03, 2011
sauer:

I understand. Neither would I. No such feature on here. Poor Nairaland!
I'll put my skype here and remove it after you have it. . .


Mr Sauer have you displayed your id already? if so I never caught it undecided

(1) (Reply)

Why Worry About girls,you Can buy Love With Money / Does Anybody Still Believe In True Love Anymore??? / Who Should Do More In Sexual Satisfaction?

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 32
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.