Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,152,468 members, 7,816,097 topics. Date: Friday, 03 May 2024 at 04:41 AM

Massive Recruitment At Queen's College Aba. - Jobs/Vacancies (2) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Jobs/Vacancies / Massive Recruitment At Queen's College Aba. (10579 Views)

Massive Recruitment At City Tutors Ltd / Nigerian Ports Authority Massive Recruitment 2014. / Federal Civil Service Commission (FCSC) Massive Recruitment 2013 (2) (3) (4)

(1) (2) (Reply) (Go Down)

Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by uken73(m): 2:59pm On Jan 04, 2014
This school should consider adopting Prisec School Manager for effective school administration.

More info here: https://www.nairaland.com/953571/nursery-primary-secondary-school-management

Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by Ugokings4luv(m): 3:38pm On Jan 04, 2014
A
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by Nobody: 3:45pm On Jan 04, 2014
Marvyx: French o..nt /frensh/... Mais On doit la confirme si c'est vrai..il y a quelqu'un qui parlez français ici? Que Dieu vous bénisse.
Je suis ici. Je parle francais. Mais, je ne parle pas tre bren.
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by Austindark(m): 4:23pm On Jan 04, 2014
picture, or it didn't happen
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by yormite: 4:42pm On Jan 04, 2014
victor4truth: Naija Guy Exposed Nudes Pics Of His Sugar Mummy Because They Breakup. See Pics. Only 18+ PLS.@ http://basegurus.com/forum/showtopic.php?id=332/
ur life will change d moment u stop taking weed smh 4 u
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by Nobody: 5:41pm On Jan 04, 2014
Marvyx: French o..nt /frensh/... Mais On doit la confirme si c'est vrai..il y a quelqu'un qui parlez français ici? Que Dieu vous bénisse.
Je parle français aussi ... même mieux que vous
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by tlops(m): 6:33pm On Jan 04, 2014
When was Queens college relocated from Yaba to Aba? or is it the usual fake Aba version?
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by Kaysalas(m): 7:07pm On Jan 04, 2014
paschal ndidi: Teaching job in a private school, they go use die

[color=#006600][/color]Bros! No be lie you talk o! I just submit my resignation letter today, today. Talk of 'USAGE'. LOL.
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by Orikinla(m): 7:28pm On Jan 04, 2014
I hope it is safe. And no baby factory nearby.
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by bank2k4real(m): 7:16am On Jan 05, 2014
happy sunday....check my signature
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by freshness2020: 1:59pm On Jan 05, 2014
Marvyx: French o..nt /frensh/... Mais On doit la confirme si c'est vrai..il y a quelqu'un qui parlez français ici? Que Dieu vous bénisse.
Ainsi soit ll...du courage.
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by Extralarger(m): 5:48pm On Jan 05, 2014
Vous pense que ce toi seul qui parle francais? Je suis ici! And am gonna apply for the french teacher only if they are gonna pay moi 120k
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by icankel: 11:29pm On Jan 05, 2014
continue asking of salary wen ppl with MSC has already applied... lol
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by amadice(m): 7:26am On Jan 06, 2014
D email isnt working....bounced my application back....OP i need ur assiatance...PLS NO INSULTS
Re: Massive Recruitment At Queen's College Aba. by obinna002: 10:51am On Jan 06, 2014
ALL ABA STUFF NA WASHHHHHHHHH

(1) (2) (Reply)

Hi There, Please Rate How Helpful Your Bank Is In The Comment Section. / Job Offer In Lagos N200k Or Outside Lagos N200k / My Job-hunting Strategy Dose

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 11
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.