|Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New|
Stats: 1,978,922 members, 4,149,990 topics. Date: Friday, 23 March 2018 at 11:59 AM
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by ifyalways(f): 10:32pm On Dec 22, 2012|
Mmiri mara Ugo a sago Ugo ahu.
E zuko ka aha eri udele, a totue ngiga.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by EzePromoe: 10:43pm On Dec 22, 2012|
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by odumchi: 4:38am On Dec 23, 2012|
"Kamavu I ma emejo Ekpe odo gi gbavuo nnaa" - rather than offending Ekpe [authority] and worsening your case, just stay quiet.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by NRIPRIEST(m): 5:43am On Dec 23, 2012|
I kicked some a..ss on this thread....
Igbo sili na uzo di mma agaa ya ugbolo abuo...nwayo nwayo bu ije agu!
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by NRIPRIEST(m): 5:51am On Dec 23, 2012|
ifyalways: Mmiri mara Ugo a sago Ugo ahu.
Eeeyi....Agbalu aka na azo ani,onye ji ji ana akonye na ana....gbuo dike,gbuo dike ma mbosi ogu achoba dike....mmili malu ugo na asa ugo aru....soso mba ka ana abalu agu mana onye fulu agu ga agba oso....Nwa si Idenmili kenelu unu rinne....Umu-Igbo ga adilili!
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by Nobody: 4:13pm On Dec 24, 2012|
no offence but cant we get some translated ones please?
i want to compare them to caribbean proverbs.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by EzePromoe: 6:01pm On Dec 24, 2012|
Anaghi ano otu ebe ekiri mmanwu
You don't stand at a spot watching a masqurade
Don't expect every responsibility to be easy to handle.
Onye aghugho nwua, onye aghugho elie ya
Cunny man die, cunny man bury am
Whatever one sows in life, he shall reap after death.
Onye na-egbu opi na-ehicha imi
A trumpeter wipes his nose
He who works must rest
N'akuku ka e si aracha ofe di oku
Hot soup is been licked from the side of the pot.
Difficulty are being handled stage by stage.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by achi4u(m): 2:03pm On Dec 26, 2012|
umuigbo ekele m unu o!
ha! threadia ala m n'inyi!
O ka eletacha ka mgbo ji atu enwe n'isi.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by NRIPRIEST(m): 5:42am On Dec 28, 2012|
Igbo mma mma nu!
I ma na asili na adi eje be onu gbalu aka okwu.
Abusi gbaa ana omulu ako.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by Sealeddeal(m): 3:14pm On Dec 28, 2012|
1) E jide ji n'aka,e were sawa ndị mmụọ okwu.(ọ bụ onye nwee ihe ọ ga-eji mee ihe,o werechetawa maka ihe omume dịịri ya.)
2)Nwatakiri nodebere okenye nso enwetaghi ibegiri ojị,o nweta anụ kpọrọ nkụ.
3)A chọwa ahụ anaghị akọ n'akpa dibịa.
4)Aka kpara eze udele,o kwuo ndị mmụọ chiri ya ọzọ.
5)Aturụ na-aro nrọ ebe o yị akpụkpọ agụ bụ nrọ ọnwụ ya.
6) utara anaghị ada n'ala ghara imetụ aja.
7)Ọ bụ ire ọma ka ejula ji aga n'ogwu.
Ọkụkọ chiri ụmụ,o chiri ekwurekwu.
9)Okokporo sịrị ka achobara ya nwaanyị nke ta-nke echi,ọ bụ ya na onye bibu kemgbe?
10)Onye ọ nyirị n'ojije,o gaghi anyị ya n'olila.
11)Nwata tichaa akị tufuo mkpume,agụụ guwa ya ọ chọwa mkpume.
12)Nwaanyị na-eche ka dị weta ka di weta mgbe ọ bụla na-etinye ite ọkpọ n'ọkụ.
13)Ụkwa ruo oge ya,ọ daa.
14)Nwa aturụ na-anyule ọdụ ya,ọ sị na ọ na-anyule obi onye nwe ya.
15)Ọkụkọ nọ n'ohịa mana anụ ya agwụla.
16)Onye achọghị ka akpọọ ya ohu emekwala ka ohu.
17)Nkịtị agbara onye iro abughị mmeri.
18)Enwe na-ekwu n'ọdụ ya etoghị eto,dinta were chabiri ya nke dị adị.
19)Ngwere nọkarịa n'agụ(ohịa),ọ ghorọ aghu.
20)Ụtụtụ emeghị ngwangwa,ehihie eburu ya ụzọ.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by chichi444: 11:13am On May 05, 2013|
Ndi Igbo siri na achowa mma-ekwu, ekuo ihe eriri!
ha wee sikwazie nwata na agba egwu usurugada amaghi na egwu usurugada bu egwu ndi mmuo!
Ilu bu mmanu ndi Igbo ji eri okwu! ya mere onye atulu ilu ma kowakwara ya bu ilu, ego eji luta nne ya bu ihe efu!
Onye obula ji ire guo eze ya ogu!
Igbo ndi oma! otua ka oha m n'onu! ndeewo nu!
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by aniiii(f): 8:33pm On May 05, 2013|
wan ta na mela a li o wan ta na mela
wan tana me la a li o wan tana mela
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by Sealeddeal(m): 8:54pm On May 05, 2013|
aniiii: wan ta na mela a li o wan ta na melao bu gini bu nkea?
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by odumchi: 8:55pm On May 05, 2013|
Sealeddeal: o bu gini bu nkea?
Ihe ahu yiri asusu ndi Awusa.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by Princeparix(m): 6:24pm On Sep 08, 2014|
Mmadu o nokwa ya o? Maka anaghi eji amu ogologo akuja akwuna.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by Veacon: 11:58am On Jun 02, 2015|
Please can anyone help me with the following proverbs translation from English to Igbo
1. “When the music stops, a deaf person continues to dance.”
2. “Look for the lizard when he is on open ground before he enters the tall grass.”
3. No one gets a mouthful of food by picking between another person's teeth
4. A bad habit that lasts more than a year may turn into a custom.”
5. “A servant serves a king, he serves the king well; a servant serves two kings, he is true to one.”
6. “All you can tell about a big belly is that the owner has had a lot to eat, not what he had to eat.”
7. “Bump-thump-scratch. It's all on a big man's skin.”
8. “A man who shoots his arrows as he makes them does not realize when he has shot a whole sheaf.”
9. “Man must always be happy in order to perform well.”
10. “The knife can be worn down, but it will not be blunt.”
11. “If you ask a woman for a favour and you ask and ask again she may say yes and grant you your request.”
12. “The eyes that see a spirit will die.”
13. “A slave boy is blamed no matter what he does: If he does not wash his hands, he is accused of being dirty. If he washes his hands, he is accused of wasting water.”
14. “A person who uses the world as his carrying pad will find himself carrying his load on his bare head.”
15. “Criticism of the brave is behind their back.”
16. “The lizard says that he knows the condition of his underbelly. This is the reason he has it pressed against the ground.”
17. “When a poor man gets a little money, his thoughts go off in ten different directions.”
18. “The wealth of a child causes him to become a respected person."
19. “At whatever age a child gets a problem, at the same age she has to shoulder the responsibility.”
20. “A person who arrives at a feast when the cooked meat is being pulled out of the pot does not know what was endured by others to catch and cook it.
21. “The rabbit bores its hole in the night but in the morning the hole will be seen.
22. “If a deceitful person buries himself, one of his arms will stick out.”
23. “You may be clever but you can never lose your shadow.”
24. “A person can never run so fast as to run away from his backside.”
25. “You cannot bury smoke in the ground.”
26. “Stream said that it is because it has nobody to direct it that... it goes in a zigzag way.”
27. “The rainy season does not please the sky.”
28. One does not hide a corpse from the land.”
29. “The thing that the hawk ate returns to the vulture's stomach.
30. “Ignorance is a sickness.”
31. “The chicken pecks a thing to death before eating.”[/color]
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by Nobody: 2:35am On Aug 12, 2015|
I think i can be of help, even though my assistance may be coming a little late. Let's give it a shot!
1. "Okwa egwu kwusi, onye nti ike aka na-agba."
2. "Chowakwa nwa ngwere mgbe o ka no na mbara ezi, tupu o labaa ohia."
3. "Onwero onye ji iguru nri na mkpowara eze mmadu eriju afo."
4. "Agwa ojoo mmadu megidere ruo otu afo, ga-aburu ya omenala."
5. "Nwa oru na-ejere otu eze ozi, o ga na-ejere ya ozi nke oma. Mana o na-agbara eze abuo odibo, naani ofu n'ime ha ka o ga na-ejere ozi nke oma."
6. "Naani ihe i ga akowanwu maka onye afo ntonto bu na o rijuru afo, mana i gaghi enwe ike ikowatanwu ihe o riri."
7. "Bum, yom, tom, bukwa na ahu onye buru ibu ka o na-ada. (I didn't really quite understand this particular proverb, so i don't know if i got the translation right.)
8. "Onye na-abu o na akpu uta, o na agbasisi ya, agaghi ama mgbe ojiri gbachaa uta nile di na obo ya."
9. "O kwanu onye obi di mma, na aru oru ya ofuma."
10. "Mma nwere ike i gosi na o katago aru, mana o putaghi na o ga-anyu nko."
11. "O buru na i yokata nwanyi ihe, na-ayo ya, na-ayo ya, o nwere ike megide si gi 'eyee' meere gi ihe i na- ayo ya."
12. "Anya huru onye mmuo ga-anwu."
13. "Uta na-adiri nwa odibo, ma o mere njo ma o mere mma. O buru na o kwoghi aka a si na o di unyi. O kwoo kwanu aka, a si na o na-emefusi mmiri."
14. "Onye ji uwa ebu ibu, ga emecha fu na o gba isi oto wee buru ibu ya." (This is another one that i didn't really understand what the proverb was all about.)
15. "O bu naani na azu ka a-na ekwujo dike."
16. "Nwa Ngwere si na o ma udi onodu afo ya no na ya, na obu ya kpatara o ji amakpuwe ya n'ala."
17. "A na-asi na nwa ogbenye kpata obere ego, uche ya echetawa ihe di iche iche o nwere ike iji ego mee."
18. "Aku nwata kpara, na-eme ka akwanyere ya ugwu."
19. "Onye jiri na umuaka butere onwe ya nsogbu, o jiri kwa na umuaka mebe ihe di na ya."
20. "Onye biara oriri nga esichagoro anu, na-aguputa ya n'ite, agaghi ama ihe ndi ozo gabigara na i chuta anu ahu, gbuo ma sikwaa ya."
21. "Ewi(i am not too sure if this is the correct name for rabbit in Igbo) na-abu ogwuchaa olili na anyasi, mgbe ututu rutere, afu olili o gwuru."
22. "A na-asi na onye aghugho liee onwe ya, ofu n'ime aka oji kpochiee onwe ya ka ga na-egosi."
23. "I nwere ike ibu onye oke amamihe, mana i gaghi agbalahinwu unyogo gi."
24. "O nweghi ka mmadu gbagide oso, gbalahi ike ya." LOL
25. "A gaghi e linwu anwuru n'ime ala."
26. "Ideyi mmiri si na o bu maka na o nweghi onye na-atuziri ya uzo, ka o ji na-agba rigo rigo."
27. "Oge udu mmiri a naghi amasi eluigwe."
28. "Mmadu a gaghi ezonwuru ala ozu."
29. "Ihe Egbe riri na-emecha ala na afo Udele."
30. "Amaghi ihe bu oria." (There may be a better word for "ignorance" in Igbo though aside "amaghi ihe".)
31. "Nwa okuko na-atugide ihe tugbuo ya, tupu orie ya."
Let me know if this was helpful k.
|Re: Igbos come show your proverbs skills - (Part 2) by odumchi: 3:52pm On Aug 12, 2015|
Nwa ada, rije ukwu ani gi na o kwesiri gi!
|Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health |
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket
Nairaland - Copyright © 2005 - 2018 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 131