Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,165,566 members, 7,861,674 topics. Date: Saturday, 15 June 2024 at 04:50 PM

See Gobe Ohhhhh!!! - Romance - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / See Gobe Ohhhhh!!! (884 Views)

She Was Born With Her Own Pillow(see Gobe) / SEE GOBE!!! Prostitute Bites Off Man's Ear Over Sex In Lagos (photos) / Gobe!!! Lady Caught Her Friend With Her Boyfriend (pics) (2) (3) (4)

(1) (Reply) (Go Down)

See Gobe Ohhhhh!!! by bastien: 6:55am On Feb 14, 2015
mehn........e get this fine pretty damsel for my department,anytime wen i see her i dey arouse angry ,i come say as a delta boy na(warri no dey carry last) make i ask her for a date yesterday against today(val).........i just dey find the perfect junction to block her cool when d damsel come dey pass i look around nobody dey like that na her call her,she no answer....... oooh she dey put ear piece for ear dey blast music,if u pass her u fit hear am self.............

she waka go library,(perfect place to yarn her the koko.....my mind wink) she sit down carry one big book dey read,before i go say make i collect book join am,one sharp toaster just run go sit down join her (i vex sad con sit down opposite her)the sharp toaster make move babe no reply (because of her music)

few minutes later the beautiful damsel blow one big loud fart (MESS) grin everybody inside library run out,some wicked guys (including me) begin use laugh kill her grin grin grin grin grin grin grin grin

she be think say as she no dey hear anybody,so as her fart (nobody go hear am)
grin grin grin

till now i still dey laugh...... what a very miss road #MadamTitus
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by Nobody: 7:08am On Feb 14, 2015
And so?

1 Like

Re: See Gobe Ohhhhh!!! by Joshkid(m): 7:19am On Feb 14, 2015
Looking for front page by all possible means!...#smhundecided
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by asdfjklhaha(f): 7:25am On Feb 14, 2015
In switzerland where I studied, we don't this kind of language to communicate. tongue
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by Nobody: 7:25am On Feb 14, 2015
bastien:
mehn........e get this fine pretty damsel for my department,anytime wen i see her i dey arouse angry ,i come say as a delta boy na(warri no dey carry last) make i ask her for a date yesterday against today(val).........i just dey find the perfect junction to block her cool when d damsel come dey pass i look around nobody dey like that na her call her,she no answer....... oooh she dey put ear piece for ear dey blast music,if u pass her u fit hear am self.............

she waka go library,(perfect place to yarn her the koko.....my mind wink) she sit down carry one big book dey read,before i go say make i collect book join am,one sharp toaster just run go sit down join her (i vex sad con sit down opposite her)the sharp toaster make move babe no reply (because of her music)

few minutes later the beautiful damsel blow one big loud fart (MESS) grin everybody inside library run out,some wicked guys (including me) begin use laugh kill her grin grin grin grin grin grin grin grin

she be think say as she no dey hear anybody,so as her fart (nobody go hear am)
grin grin grin

till now i still dey laugh...... what a very miss road #MadamTitus

If you truly love her,you wouldn't complain,but would stay back and inhale every part of it as a perfect gentle man.
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by Kingblingz(m): 7:28am On Feb 14, 2015
IF THEM TELL U MAKE U MIND THE WAY U DEY SMOKE U NO DEY HEAR!
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by bastien: 8:58am On Feb 14, 2015
asdfjklhaha:
In switzerland where I studied, we don't this kind of language to communicate. tongue
truly u dey school for there, see who sabi yarn Good English. Abegi pack well tongue
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by bastien: 8:58am On Feb 14, 2015
sauceny:

If you truly love her,you wouldn't complain,but would stay back and inhale every part of it as a perfect gentle man.
dem still dey love?
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by bastien: 8:59am On Feb 14, 2015
Kingblingz:
IF THEM TELL U MAKE U MIND THE WAY U DEY SMOKE U NO DEY HEAR!
na person wey dey smoke dey type wit CAPs smh
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by japhmanuel: 9:43am On Feb 14, 2015
cheesy
Re: See Gobe Ohhhhh!!! by Nobody: 9:48am On Feb 14, 2015
But i never gave this guy any weed to smoke tho........

Lemme go and check store if no weed is missing

(1) (Reply)

What Is Wrong With This Photo? / The Best Taste Of Love Is In The First Bite / Cologne To Wear That Smells Great On Men

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 14
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.