Stats: 3,154,610 members, 7,823,655 topics. Date: Friday, 10 May 2024 at 12:57 PM

I Love My Nigerian Men! - Romance (10) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / I Love My Nigerian Men! (15071 Views)

I Love My Eastern European Wife. She Is A True Gift From God. / I Love My Nigerian Boyfriend! But Our Barriers Are Yoruba Culture! I'm American. / Why Do Nigerian Men Like Fat Women? (2) (3) (4)

(1) (2) (3) ... (7) (8) (9) (10) (11) (12) (13) ... (17) (Reply) (Go Down)

Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:20am On Jun 01, 2008
presido1:

Good question, he still dey online since them ooo, weda them don get cyber cafe for church again.
 Some church dey do online service now.
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:23am On Jun 01, 2008
oziomatv:

Some church dey do online service now.

lol. help me ask am ooooo. LOL. online church. hahaah, nah u for hate now? there s nothing to hate about us anyway tongue
Re: I Love My Nigerian Men! by presido1: 11:27am On Jun 01, 2008
Anyway make i go ma own church before them rev sistas go vex say they no see ma face today.
As i dey leave 2 off una comot make una no do bad tin inside here, seun dey peep ohh
Adam no let Eve deceive u again. Eve beware of the Fullish vain tongue tongue tongue
Happy sunday ozii and acid.
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:30am On Jun 01, 2008
hahahahahah. na only revrend sis dey go that ur church? datz how in d name of church all of them will come bak with additional weight in the tommy grin wink. way to go bro. datz our 9ja brodas 4 u. i will always be proud. cool
Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:30am On Jun 01, 2008
presido1:

Anyway make i go ma own church before them rev sistas go vex say they no see ma face today.
As i dey leave 2 off una comot make una no do bad tin inside here, seun dey peep ohh
Adam no let Eve deceive u again. Eve beware of the Fullish vain tongue tongue tongue
Happy sunday ozii and acid.
 No be your wahala bros , if acid wan make I taste the drop na she know.
          Make you no seduce rev. sister oh you know sey na virgin dem be.
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:33am On Jun 01, 2008
oziomatv:

Make you no seduce rev. sister oh you know sey na virgin them be.

u wan taste acid shocked shocked shocked 9ja guys no dey fear oooooo undecided
Re: I Love My Nigerian Men! by Nobody: 11:34am On Jun 01, 2008
so na here that onye-ara wey them dey call presido dey tongue tongue abeg do go church go confess all your sins,e don too much
Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:34am On Jun 01, 2008
acidrop:

u wan taste acid shocked shocked shocked Nigeria guys no dey fear oooooo undecided
  Na acid I take dey brush mouth for morning, so chill.
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:35am On Jun 01, 2008
this acid is very different ooo, no be that igbo-made u are used to tongue
Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:35am On Jun 01, 2008
jennykadry:

so na here that onye-ara wey them dey call presido dey tongue tongue abeg do go church go confess all your sins,e don too much
No mind am. na Rev.sister he dey eye so now.
Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:37am On Jun 01, 2008
acidrop:

this acid is very different ooo, no be that igbo-made u are used to tongue
your own dey more condence? leave matter, me I don see the one wey tick pass akamu.
Gawd today na sunday self.
Re: I Love My Nigerian Men! by tinakoya(f): 11:38am On Jun 01, 2008
i also love nigerian men,i have dated few but after some few experience they are also full of s**t,the brag and their ego sometimes, dont get me wrong there are lot of sweet niger men but for me im inlove with a handsome ghanian guy and i love evey second with him,and we are gettin married soon.
Re: I Love My Nigerian Men! by presido1: 11:38am On Jun 01, 2008
acidrop:

hahahahahah. na only revrend sis dey go that your church? datz how in d name of church all of them will come bak with additional weight in the tommy grin wink. way to go bro. datz our Nigeria brodas for you. i will always be proud. cool

oziomatv:

Make you no seduce rev. sister oh you know sey na virgin them be.
Make una no let papa God vex.
Acid the ball dey ur kot now, if u wan ozii taste the drop who i be to say no tongue tongue tongue.

jennykadry:

see all the NL pegans don dey fall out. I hear wetin u do with 4play.
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:40am On Jun 01, 2008
oziomatv:

your own dey more condence? leave matter, me I don see the one wey tick pass akamu.
Gawd today na sunday self.
i tire ooo, and i happened to be a revrend sis, abeg i wan go church b4 una polute me here

presido1:

Make una no let papa God vex.
Acid the ball dey your kot now, if u wan ozii taste the drop who i be to say no tongue tongue tongue.
see all the Nairaland pegans don dey fall out. I hear wetin u do with 4play.

u never still comot go d church? lol nahh i care 2 much for my 9ja brodas i dont want OZ to get hurt, so he cant taste it. . . .sorry
Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:41am On Jun 01, 2008
tinakoya:

i also love nigerian men,i have dated few but after some few experience they are also full of s**t,the brag and their ego sometimes, don't get me wrong there are lot of sweet niger men but for me im inlove with a handsome ghanian guy and i love evey second with him,and we are gettin married soon.
 Carry your love story to another tombo bar, na naija thing we dey.
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:42am On Jun 01, 2008
tinakoya:

i also love nigerian men,i have dated few but after some few experience they are also full of s**t,the brag and their ego sometimes, don't get me wrong there are lot of sweet niger men but for me im inlove with a handsome ghanian guy and i love evey second with him,and we are gettin married soon.

hahahahaahaha. lol so wat are u trying 2 say now. that ghanina guys are better?
Re: I Love My Nigerian Men! by presido1: 11:43am On Jun 01, 2008
acidrop:

i tire ooo, and i happened to be a revrend sis, abeg i wan go church before una polute me here
[/b]
u never still comot go d church? lol nahh i care 2 much for my Nigeria brodas i don't want OZ to get hurt, so he can't taste it. . . .sorry
Do make we go togather jare, today wey i no wan help u dress up na so u go make me go late for church.
oziomatv:

Carry your love story to another tombo bar, na naija thing we dey.
no mind am, wetin we no go hear for NL
Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:44am On Jun 01, 2008
acidrop:

u never still comot go d church? lol nahh i care 2 much for my Nigeria brodas i don't want OZ to get hurt, so he can't taste it. . . .sorry
         No worry Me I no want, The correct acid tanda my corner dey breath like who just finished 100m. race.

@presido1
         you sure sey na church you wan go so? abi na?
Re: I Love My Nigerian Men! by Nobody: 11:44am On Jun 01, 2008
see all the Nairaland pegans don dey fall out. I hear wetin u do with 4play.

see ur head,u think say i dey for dat stupid naija country wey no get future,abeg our time differences dey,so i don go church come back,wetin u hear say i do for 4play?amebo,onye asiri
Re: I Love My Nigerian Men! by Nobody: 11:46am On Jun 01, 2008
acid drop u want ozi to taste d drop ? make u get ready because u no go fit walk well for 3 weeks undecided
Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:47am On Jun 01, 2008
jennykadry:

see your head,u think say i dey for that stupid naija country wey no get future,abeg our time differences dey,so i don go church come back,wetin u hear say i do for 4play?amebo,onye asiri
   4play collapse on top of jenny.
Re: I Love My Nigerian Men! by oziomatv(m): 11:48am On Jun 01, 2008
jennykadry:

acid drop u want ozi to taste d drop ? make u get ready because u no go fit walk well for 3 weeks undecided
who ask you now,
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:48am On Jun 01, 2008
presido1:

Do make we go togather jare, today wey i no wan help u dress up na so u go make me go late for church.no mind am, wetin we no go hear for Nairaland
me and u? go where? i no sure that one nah church u wan go oooo? i no gooo, na so u carry a whole rev sis like me go club house. . . . .lol

oziomatv:

No worry Me I no want, The correct acid tanda my corner dey breath like who just finished 100m. race.

@presido1
         you sure sey na church you wan go so? abi na?

lol i tell u say nah ibo made acid u dey deal with. wetn u do am wey she dey breath like that?

jennykadry:

haaaaaaaaaaa ghenny, how can u be saying that on a sunday like this now. dont let God punish u ooo. he jst want to use my acid to do experimentation and am telling him CAUTION. so dont let ur dirrry mind operate too far tongue
Re: I Love My Nigerian Men! by Nobody: 11:48am On Jun 01, 2008

na today undecided no be new thing naaa undecided it happens everyday after a hot session of shagging wink
Re: I Love My Nigerian Men! by tinakoya(f): 11:49am On Jun 01, 2008
Guys i beg kilagbe kileju. wetin i dont say wrong,please u dnt have to plug out ur teeth on me. i just read the original trend and i replied. abi u mean me b4.i didnt say ghana guys are better. Gosh take am easy i beg una all, sad
Re: I Love My Nigerian Men! by presido1: 11:49am On Jun 01, 2008
jennykadry:

see your head,u think say i dey for that stupid naija country wey no get future,abeg our time differences dey,so i don go church come back,wetin u hear say i do for 4play?amebo,onye asiri
Jenny u disappoint oh so u no no say we dey the same street. our time na same jare. But how u go don come back from church wen u be xtian mother, una d always get meeting after church naw.

Ozii wetin i do u dis morning, Ok me no dey comot with acid again. u happy now tongue tongue tongue
oziomatv:

4play na strong igbo guy now na edo ppl dey collapse on top women.
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:50am On Jun 01, 2008
presido1:

Jenny u disappoint oh so u no no say we dey the same street. our time na same jare. But how u go don come back from church when u be xtian mother, una d always get meeting after church naw.

Ozii wetin i do u this morning, Ok me no dey comot with acid again. u happy now tongue tongue :P4play na strong igbo guy now na edo people dey collapse on top women.
LOL edo guy don snatch ur babe b4? y u always on their case nw?
Re: I Love My Nigerian Men! by Nobody: 11:51am On Jun 01, 2008
4play na strong igbo guy now na edo people dey collapse on top women.

4play gat to collapse abeg,e no easy to dey untop woman for 15 hours wink
Re: I Love My Nigerian Men! by acidrop(f): 11:52am On Jun 01, 2008
jennykadry:

4play got to collapse abeg,e no easy to dey untop woman for 15 hours wink

may the LORD JEZUS CHRIST 4give u AMEN
Re: I Love My Nigerian Men! by presido1: 11:53am On Jun 01, 2008
jennykadry:

4play got to collapse abeg,e no easy to dey untop woman for 15 hours wink
ok sorry i forget say u be mama africa
acidrop:

LOL edo guy don snatch your babe before? y u always on their case nw?
e-me ke, noway i be rev brother we no dey babe tin for our congregation. na so so pray and fasting.
You don ready for the church?
acidrop:

may the LORD JEZUS CHRIST 4give u MEN
Amen
Re: I Love My Nigerian Men! by Nobody: 11:54am On Jun 01, 2008
may the LORD JE[b]Z[/b]US CHRIST 4give u AMEN

no AMEN to dat cos there is no Z IN MY OWN JESUS
Re: I Love My Nigerian Men! by presido1: 11:55am On Jun 01, 2008
jennykadry:

no AMEN to that because there is no Z IN MY OWN JESUS
u got it wrong that one na edo spelling

(1) (2) (3) ... (7) (8) (9) (10) (11) (12) (13) ... (17) (Reply)

Everyday Seeing Your Boyfriend Or Girlfriend / If A Girl Is Raped Wearing This Dress, Is It Her Fault? (photo) / Why Do Nigerian Guys Think Short Girls Are Easier To Date?

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 53