Welcome, Guest: Join Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 2,596,165 members, 6,023,428 topics. Date: Monday, 30 November 2020 at 09:17 AM

I Don't Feel A Thing With Condom - Romance (3) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / I Don't Feel A Thing With Condom (6019 Views)

"I Invited A Guy For Food, He Came With Condom" - Lady / He Claims Loves Me But I Don't Feel A Thing For Him. / She Shot Her Shot But I Don't Feel The Same (2) (3) (4)

(1) (2) (3) (Reply) (Go Down)

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Mrscarter(f): 4:34pm On Nov 22
iLegendd:


Use Asian condoms — so thin and tight and it will feel natural.

Lol. Are they tight cos Asians are supposed to have small pencils?grin

1 Like 1 Share

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by fati2001(f): 4:41pm On Nov 22
Mrscarter:

Lol. Are they tight cos Asians are supposed to have small pencils?grin


LMAO



it's just stereotype (about the reproductive organs )

1 Like 1 Share

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Mrscarter(f): 4:44pm On Nov 22
fati2001:




LMAO




it's just stereotype (about the reproductive organs )

Lol. Oh ok.grin

1 Like

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by iLegendd: 4:50pm On Nov 22
Mrscarter:


Lol. Are they tight cos Asians are supposed to have small pencils?grin

Yes. Lived with them and had them as roommates. Go to same swimming pool, shower in the same open bathroom nakéd before jumping inside the pool and so on. Majority are so small. Just the same way their women have the tightest Vivian/Vicky.

I used their condom for some years when I was living with them and damn, it's too tight — at times, painful, but it's great. I mean, f*cking great.

2 Likes

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Truvel(m): 5:06pm On Nov 22
Btw Not Feeling C.D & Feeling S.T.D Choose 1.
Re: I Don't Feel A Thing With Condom by franklingud(m): 5:58pm On Nov 22
Me too! Condom suck
Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Ufedolove: 6:08pm On Nov 22
You can buy different brands of condom and test them. For me, Kiss was good until I tried durex. I never imagined sex could be that tingling with a condom but durex proved me wrong. What I'm saying is durex might be your best shot.

Aside that, big deeks usually stress condoms, thereby making them thinner. So, if your deek is big, that's a plus for you. Big in this context is anything close to 6 inches.

1 Like

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Olufemiolaolu(m): 6:58pm On Nov 22
Jonasbadoo:
I'm addicted to diving in raw but I want to stop it to avoid STDs(I have never had one tbh) , I don't fancy using protection based on my past experiences cos I hardly cum with it anytime so how do I start feeling the shit grin with CD abeg? Experts in the house I need your advice
May the raw never allow your life to crawl when your mates are drawing attention because of their success in life.
Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Jonasbadoo(m): 7:00pm On Nov 22
Olufemiolaolu:
May the raw never allow your life to crawl when your mates are drawing attention because of their success in life.
Bros calm down
Sex doesn't stop anyone from becoming successful

1 Like

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by lefulefu(m): 7:07pm On Nov 22
Its easy
u and the babe u intend to smash raw should both go for a HIV test

1 Like

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Akachukwu42(m): 9:26pm On Nov 22
Jonasbadoo:
I'm addicted to diving in raw but I want to stop it to avoid STDs(I have never had one tbh) , I don't fancy using protection based on my past experiences cos I hardly cum with it anytime so how do I start feeling the shit grin with CD abeg? Experts in the house I need your advice
Try using a lot of lubes. Use ultra thin condoms

1 Like

Re: I Don't Feel A Thing With Condom by silibaba: 3:14am On Nov 23
Jonasbadoo:
Let he who is without sin cast the first stone
Anyway I can see you don't have something to say based on this thread content so have a nice day

Shall you then continue in sin?
Re: I Don't Feel A Thing With Condom by jamesjude: 5:16am On Nov 23
Jonasbadoo:
I can't get married now still young for that and I can't stay celibate either

If you are not too young to have sex, then you are not too young to get married.
Re: I Don't Feel A Thing With Condom by femi4: 5:54am On Nov 23
Jonasbadoo:
I'm addicted to diving in raw but I want to stop it to avoid STDs(I have never had one tbh) , I don't fancy using protection based on my past experiences cos I hardly cum with it anytime so how do I start feeling the shit grin with CD abeg? Experts in the house I need your advice
Wear it, then masturbate with it
Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Mrscarter(f): 6:56am On Nov 23
iLegendd:


Yes. Lived with them and had them as roommates. Go to same swimming pool, shower in the same open bathroom nakéd before jumping inside the pool and so on. Majority are so small. Just the same way their women have the tightest Vivian/Vicky.

I used their condom for some years when I was living with them and damn, it's too tight — at times, painful, but it's great. I mean, f*cking great.


Hahaha.


undecided thought U a virgingrin
Re: I Don't Feel A Thing With Condom by fati2001(f): 6:59am On Nov 23
iLegendd:


Yes. Lived with them and had them as roommates. Go to same swimming pool, shower in the same open bathroom nakéd before jumping inside the pool and so on. Majority are so small. Just the same way their women have the tightest Vivian/Vicky.



lie...

it's just stereotype
Re: I Don't Feel A Thing With Condom by Jonasbadoo(m): 6:44am On Nov 24
femi4:
Wear it, then masturbate with it
Maddoo

1 Like

(1) (2) (3) (Reply)

Why Are Some Successful Sisters Not Married? / What Guys Dislike In A Relationship / How Do I Make Her Wish She Never Left

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2020 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 49
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.