Stats: 3,166,006 members, 7,863,634 topics. Date: Monday, 17 June 2024 at 10:06 PM

How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders - Romance (2) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Romance / How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders (1849 Views)

People In Their 30s With No Kids And Single, How Do Y’all Feel / I Stopped Replying A Girl I Used To Like Because Of This Text / What Does It Mean If A Girl Sends You This Text (pic Attached) (2) (3) (4)

Re: How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders by Explorerx(m): 10:03pm On Aug 20, 2022
Matix222:

Son of a h*e fvck off my thread you disgust me no go find work make your mama proud at least make she smile for your matter asshole
Me and you who Dey jobless
You were Dey ponder on woman case 24/7
Person wey no give a Bleep about you
I pity your mother
Only god know the problems you don give that woman
Re: How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders by Matix222: 10:06pm On Aug 20, 2022
Explorerx:

Me and you who Dey jobless
You were Dey ponder on woman case 24/7
Person wey no give a Bleep about you
I pity your mother
Only god know the problems you don give that woman
As you dey my mind to know say I dey ponder woman matter 24/7 as I repeat try make your mama proud make for once she get joy sey na human she born no be every time you go dey fall her hand make she no lay a curse on you oo your work na to dey foolish yourself for NL no try make your mama proud broke ass bi*ch

Re: How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders by Explorerx(m): 10:18pm On Aug 20, 2022
Matix222:

As you dey my mind to know say I dey ponder woman matter 24/7 as I repeat try make your mama proud make for once she get joy sey na human she born no be every time you go dey fall her hand make she no lay a curse on you
See your English sef
‘ is weird I told you’
Baba can’t you differentiate between its and is
The only thing weird there is your English
Which king low caliber girl you Dey follow sef
I no even read una chat before
Now wey I read am I just realized I have wasted my time with mentally deranged slowpoke
Re: How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders by Matix222: 10:21pm On Aug 20, 2022
Explorerx:

See your English sef
‘ is weird I told you’
Baba can’t you differentiate between its and is
The only thing weird there is your English
Which king low caliber girl you Dey follow sef
I no even read una chat before
Now wey I read am I just realized I have wasted my time with mentally deranged slowpoke

That English fit buy your evening newspaper mama food to chop shey you know �
Re: How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders by Explorerx(m): 10:27pm On Aug 20, 2022
Matix222:

That English fit buy your evening newspaper mama food to chop shey you know �

That ….,,,,,,,,,,,,
Wtf
I no fit understand the rubbish you Dey type
Guy you are a fool ……damnnnn
Better leave that ugly hag of yours and put more effort on English lessons
Re: How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders by Matix222: 10:30pm On Aug 20, 2022
Please I need advice I won't let this Fulani herdmen's boy divert my thread
Re: How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders by Matix222: 10:32pm On Aug 20, 2022
Explorerx:

That ….,,,,,,,,,,,,
Wtf
I no fit understand the rubbish you Dey type
Guy you are a fool ……damnnnn
Better leave that ugly hag of yours and put more effort on English lessons
Can your babe ever? Read the screenshots below I no get your time try go rest your brain really need am before you go yaba left go do wetin I no know

Re: How Y’all See This Text To My Girlfriend Nairalanders by Explorerx(m): 10:42pm On Aug 20, 2022
Matix222:

Can your babe ever? Read the screenshots below I no get your time try go rest your brain really need am before you go yaba left go do wetin I no know
Mumu
I Bleep any bitch I want
I don’t do all this emotional shit
I am making millions rather
Nice self messaging fool

I Survived Poison Today / Wetin We Wan Call Dis Kind Thing So? / 10,000 Naira Giveaway To One Widow On Nairaland