Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,152,093 members, 7,814,839 topics. Date: Wednesday, 01 May 2024 at 08:39 PM

Write the Bible In Pigin English! - Religion (2) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Religion / Write the Bible In Pigin English! (13337 Views)

Summerise The Bible In One Sentence / Why Did God Need To Write The 10 Commandments / Did God Really Write The Bible? (2) (3) (4)

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (Reply) (Go Down)

Re: Write the Bible In Pigin English! by Nobody: 11:30am On Dec 04, 2012
PSALM 23
Baba God na ma sherphad I no go want
Him carry me go grass area
Him carry go better coolee water
Him come reason ma matter well
Him carry me walker pass road wey pure
For him name sake
Wether say I walker for dead zone
I no go fear any evil for baba God pin with me carry rod and stick join
Him tidy chop for me show my bad belle ppl
Him pour oil for my head my shayo no gree finish
True true goodness and mercy dey ma side as I dey journey for life and I go pin for Baba God side(crip) 4 ever o Amen

2 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by dljbd1(m): 11:36am On Dec 04, 2012
Galatians 3:1
O YOU poor and silly and thoughtless and unreflecting and senseless Galatians! Who has fascinated or bewitched or cast a spell over you, unto whom--right before your very eyes--Jesus Christ (the Messiah) was openly and graphically set forth and portrayed as crucified?

(Condensed Nigeria Pigin Version CNPV)
Galatians! Una no get sense Ooo! Abi dm swear 4 una? No b 4 una korokoro eyes lyk ds dm carry Jesus Christ put 4 cross?

6 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by dadicvila(m): 11:37am On Dec 04, 2012
If Pesin dey prophesy make you no dey take am play O!!....1st Thessalönian 5:20

2 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by dadicvila(m): 11:38am On Dec 04, 2012
dey happy 24/7.....1 Thess 5:16
Re: Write the Bible In Pigin English! by Jluvu: 11:41am On Dec 04, 2012
From de time wey John the baptize don dey tele now, Baba God kingdom don dey sofa girigiri, na only de girigiri go grab am by gragra MATHEW 11:12

3 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by Nobody: 11:43am On Dec 04, 2012
john 11 vs 35... JESUS KOM CRY
Re: Write the Bible In Pigin English! by Nobody: 11:44am On Dec 04, 2012
and jesus cry
Re: Write the Bible In Pigin English! by Jazzgreen(m): 11:45am On Dec 04, 2012
advocate666: The bible is such a joke.
ur p-man
Re: Write the Bible In Pigin English! by Catchfire1: 11:51am On Dec 04, 2012

You be Animal! angry angry
Re: Write the Bible In Pigin English! by shadrach77: 11:51am On Dec 04, 2012
i sabi the tin wey dey my mind for una. Na good tin wey go sweet your belle. No be bad tin. To bring una to levels wey go make u say, "shuo! na me be dis? God don butter my bread!" - Jeremiah 29:11 grin grin grin

11 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by cogsej06(m): 11:55am On Dec 04, 2012
4 say baba God'el like us welli welli, na him make am send him only pikin say if we believe d guy wella we no go ever die!! na Jn 3 : 16 be dat.

Bros J cry sha... Na Jn 11:35
Re: Write the Bible In Pigin English! by dadicvila(m): 11:58am On Dec 04, 2012
No mata how e be 4 ur end just dey thank Baba God coz na wetin Baba God want make you dey do be dat....1st Thess 5:18

1 Like

Re: Write the Bible In Pigin English! by Nuezha(m): 12:00pm On Dec 04, 2012
If Pesin belle full, to lick honey sef go taya ram; bet if na hungry man, even 'yoyo bitters' go sweet pass 'cocacola' for Im mouth.

Prov 27:7

5 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by FlamingGun: 12:01pm On Dec 04, 2012
God love de world so-tey he send him only pikin
So dat if una belief de pikin well-well
Una no go die at all at all!
Re: Write the Bible In Pigin English! by xynerise: 12:01pm On Dec 04, 2012
John 20:23. Anybody wey u say make d bad things wey e don do no follow am, e no go follow am. But anybody wey u tell am say d bad things wey e do go stay with am like d age of corruption in Nigeria, e go stay. tongue
Re: Write the Bible In Pigin English! by chiswaggs: 12:04pm On Dec 04, 2012
Papa God like dis world sote im send the only son weh im get say whosoever believe for this im pikin no go kpai but co live forever.
John3:16
Re: Write the Bible In Pigin English! by Born2beRich1(m): 12:23pm On Dec 04, 2012
Psalms 14 vs 1

Na only person wer no get sense at all at all go talk for im mind say Baba God no dey exist...Dey corrupt die, de works wer dem dey do no pure...Nobody for this life dey do good..
Re: Write the Bible In Pigin English! by Ekpekus(m): 12:25pm On Dec 04, 2012
My Pikin, Moses, yarn your country pipo say anything dem yarn 4 my ears, na wetin I go do be that o.
Num.14:28

No need to drag the levels, Oga must bless him boy.
Heb.7:7

4 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by email1(m): 12:27pm On Dec 04, 2012
I see you are a demon (from your signature) but the Bible and Papa God pass you.

The underlining factor of this thread is to make Christians read the Bible and for them to see the fun in God's word. Its being accomplished and there's nothing you or your father (satan) can do about it!

7 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by email1(m): 12:30pm On Dec 04, 2012
hisblud: Thanks op o 4 dis kin thread, i stand for bank the smile reach go back of my head. Thanks 2 u oga moderator for making this on front page
Thank you so much. Its God that gives ideas and inspirations!
Re: Write the Bible In Pigin English! by Ekpekus(m): 12:30pm On Dec 04, 2012
For every don match line and delete from God enjoyment.
Rom.3:23
My pikin if bad pipo bribe you or toast you, nor gree their own.
Prov.1:10
Re: Write the Bible In Pigin English! by email1(m): 12:31pm On Dec 04, 2012
dvdon: No clapper or jazz eh weh person carry show my zone go work na odeshi ISaiah 54 v 17
funny.
Re: Write the Bible In Pigin English! by Nobody: 12:31pm On Dec 04, 2012
"since wey John di batis dey, na im pale for up yonda house conde sofa spoil spoil and the pipu wey no wan the house beta, na giri giri dem dey carry du am"
MATHEW 11:12

1 Like

Re: Write the Bible In Pigin English! by vandarsar(m): 12:33pm On Dec 04, 2012
Jesus bin weep. John 11:35 grin grin shocked

1 Like

Re: Write the Bible In Pigin English! by vandarsar(m): 12:36pm On Dec 04, 2012
lol....How are you so sure this guy dines with Satan? 666 is illusion!

e-mail:
I see you are a demon (from your signature) but the Bible and Papa God pass you.

The underlining factor of this thread is to make Christians read the Bible and for them to see the fun in God's word. Its being accomplished and there's nothing you or your father (satan) can do about it!
Re: Write the Bible In Pigin English! by email1(m): 12:51pm On Dec 04, 2012
vandarsar: lol....How are you so sure this guy dines with Satan? 666 is illusion!

Haba, no, lol. Its his signature not his username. It reads 'Satan is in charge and there's nothing you can do about it'
Re: Write the Bible In Pigin English! by dasparrow: 12:58pm On Dec 04, 2012
@Post

Make you love your neighbor as you love yaself (Mark 12:31)

grin LOL
Re: Write the Bible In Pigin English! by email1(m): 1:05pm On Dec 04, 2012
He come pass when man come dey plenty, dey yafu-yafu for the land way we call earth, and fine-fine girl pikin dem come dey come we world.

The pikin of Papa God come see the fine-fine girls of man pikin say dem gallant come fine well well; so them come pick pick them, put them for their house to become their wife and to born pikin for them.

So Papa God come yarn say, My Spirit no fit stay with them this men dem, because dem na human being: and for say before dem go mud, them go chop life reach one hundred and twenty years. Genesis 6:1-3
Re: Write the Bible In Pigin English! by TheMatrix3: 1:05pm On Dec 04, 2012
1. When you go big man house, no dey jones like say you never see food before, reason am: no do longer throat
proverbs 23:1

7 Likes

Re: Write the Bible In Pigin English! by email1(m): 1:08pm On Dec 04, 2012
The_Matrix: 1. When you go big man house, no dey jones like say you never see food before, reason am: no do longer throat
proverbs 23:1
No be small thing o. Na real pigin b this, lol. Omo u try.

1 Like

Re: Write the Bible In Pigin English! by mrprolifeeq(m): 1:18pm On Dec 04, 2012
18.E sure me die say the suffer wey we dey suffer no go fit tanda near the levelz wey go torchlight us when d time reach. 19. As many people just gather, put hand for jaw, dey wait make dem see as BABA GOD pikin dem dem,wan take shooooooooow! Romans 8:18-19
Re: Write the Bible In Pigin English! by Virtueofemerald: 1:22pm On Dec 04, 2012
Pls, biko, ejowo mk una no lt my lecturer comot me 4 lab say I too dey laff Im no go undstnd say I dey on nairaland.

2 Likes

(1) (2) (3) (4) (5) (6) (Reply)

What's The Best Way Of Changing Your Church? / Is It Wrong To Attend Different Churches? / Psalm 109: Why Is It In The Bible?

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 35
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.